Hvornår sove på sit eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

vitapigen

Vores datter vil ca. være 1 år når hun flytter på eget værelse. Pt. er vi ved at renoverer 1. sal hvor vi skal have soveværelse og hun skal have værelse, så indtil da, sover vi alle sammen i et værelse. Men hvis jeg havde et ekstra værelse nu, var hun nok røget derind når hun var blevet 6 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

4xGreve

Vi siger herhjemme godt 1år... Ikke før og de er altid velkommen til at komme ind og sove ved os

Anmeld

30. januar 2012

HelleBelle

hm mellem 1 og 2 år mener jeg.

Anmeld

30. januar 2012

Maja_4000

Øhm .. Den første måned sov hun ved os i liften i tremmesengen .. Så fik jeg syet en slyngevugge og så sov hun i døren ind til stuen (som var lige opad soveværelset) .. Da hun var 3½ måned flyttede vi , og fik sat en krog i loftet midt i stuen til vuggen .. Så der sov hun også om natten .. Da hun var 6 - 7 måneder kom hun så over i tremmesengen på hendes eget værelse Men hun har jo stortset ikke sovet hos os Hehe

Anmeld

30. januar 2012

--BabyMus--

Vores datter kom ind på sit eget værelse da hun var 3 måneder, og har sovet der siden

Anmeld

30. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter var lige knap et år, da hun kom på eget værelse.

For os var det det rigtige tidspunkt at gøre det på.

Jeg regner med, at den lille ny også skal sove i soveværelset i ca et år

Anmeld

30. januar 2012

heidi30

Malte sov i liften i vuggen ved siden af sengen til han var 2 mdr. så var han for stor til den. Tremmesengen kom ind i Walk in skabet og der sov han ( 2 skridt fra sengen) indtil han kom ind på eget værelse da han var 5 mdr. 

Ca. 2 uger efter han kom på eget værelse sov han igennem

Anmeld

30. januar 2012

Kvist

Taniakb skriver:

Hej

Vi snakker meget om hvornår Isabella skal ind og sove hos sig selv..
Jeg mener at vi snart skal gå i gang med børneværelset.. Han mener ik at hun skal der ind foreløbelig...

Hvornår kom jeres ind og sov på eget værelse?

Albert kom ind på hans eget værelse da han var 3 mdr. gammel.. Og det har aldrig været et problem..

Anmeld

30. januar 2012

MortilElias2010

Jeg vil sige når det føles rigtigt. Elias kom ind i sit eget værelse da han blev 6-7 måneder da vi fandt ud af at vores moslen (ikke sex, bare gammel brugt madras der knirker) rundt i sengen (han sov i sin tremmeseng inde ved siden af vores seng fra han var 4 måneder og jeg ikke ammede mere) forstyrrede ham og gav ham en urolig nat, som følge. Det hjalp os alle.

Anmeld

30. januar 2012

norenberg

Har begge drenge inde hos os de er hhv 13 mdr og 21mdr og tror ikke de kommer på eget værelse før engang i foråret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.