Barsel gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

LR85

Hverken mig eller manden vidste a der var noget der hed fødselsgave/barselsgave og synes ærlig talt det er noget opreklameret fis. 

Hvorfor skulle jeg pludselig have noget tøj, eller lign når ens største dag alligevel var lige omkring mig? 

Jeg forventer heller intet her om et par måneder, når den næste kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

JH12

Happiness skriver:

Fik ikke noget af manden, men det havde jeg heller ikke regnet med Mine forældre gav mig en halskæde med medaljon til et billede af den lille  

Blev super glad for den, men havde slet ikke forventet noget. Ellers kom folk med chokolade eller andet godt til mig, når de kom med tøj til den lille

Men synes det er lidt usmageligt hvis man kommer med ønsker... Med mindre man selvfølgelig bliver bedt om det Men tror jeg ville sige at jeg ikke ville have andet end et kram på besøgsdagen

Jeg kunne heller ikke drømme om at komme med ønsker, og slet ikke i sådan en anledning..

Og jeg forventer bestemt heller ikke han kommer med noget.. Bare han er der når jeg skal føde, så er jeg mere end tilfreds..

Anmeld

30. januar 2012

L&V

Joyce skriver:

Jeg har fornyligt hørt, at kvinden skal have barsels gave efter en fødsel..
Det er ikke en tanke jeg selv har haft, da jeg mener barnet i sig selv er en gave..

Men da jeg selv snart har fødselsdag er follk begyndt at komme med forslag til hvad jeg kunne ønske mig i fødselsdagsgave, og hvad jeg kunne ønske mig i barselsgave..
Og hvis jeg snakker med folk der har født, lyder det som om det er dyre gaver der bliver givet i Barselsgave..

Så mit sprøgsmål lyder (nok mest til folk der har født)..
Fik i gaver? .. og hvad fik i ??

Jeg vil heller ikke ligge pres på min kæreste, og vi havde faktisk snakket om, at jeg slet ikke ville have noget, men han vil heller ikke stå og se helt dum ud, hvis folk spørger hvad jeg har fået i gave, hvilket jeg godt kan forstå!

Jeg fik heller ikke af min mand men fik meget store gaver af vores forældre.. Syntes os det er underligt, sku jeg så os gi min man gave fordi han var en støtte under fødslen?

Anmeld

30. januar 2012

Frk.S

Jeg fik ikke noget af min kæreste - det havde jeg nu heller ikke forventet.

Vi fik en masse barselsgaver, men det var primært til Freja. Udover det fik vi/jeg blomster. Og svigermor kom med ammethe og 500,- til mig. Hun ville have haft købt noget til mig, men var nået frem til at jeg selv måtte vælge noget.

Anmeld

30. januar 2012

JH12

louiseandersen85 skriver:

Hverken mig eller manden vidste a der var noget der hed fødselsgave/barselsgave og synes ærlig talt det er noget opreklameret fis. 

Hvorfor skulle jeg pludselig have noget tøj, eller lign når ens største dag alligevel var lige omkring mig? 

Jeg forventer heller intet her om et par måneder, når den næste kommer

Jeg havde heller INTET hørt om det, før min mor begyndte at snakke om det..

Og præcis, den største gave i livet er et barn, det burde være nok.. det er det ihvertfald her..

Anmeld

30. januar 2012

JH12

Det glæder mig MEGET at se det ikke er særlig udbredt at give barselsgave..

Her kommer vi ikke rigtig udenom vores kommende pige får gaver..

Men jeg synes ikke jeg skal have noget af Kæresten - Bare det han kan holde mig og mine hormoner ud igennem graviditeten det er nok for mig.. (han burde næsten have en gave af mig &nbsp
Også skal bettepigen, jo gerne komme sund og rask til verden!  Det bliver uden tvivl den største gave i verden

Anmeld

30. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi heller ik brugt barselsgaver til hinanden. Dog var jeg indlagt i 1 1/2 uge inden thea's ankomst og der fik jeg en transpotabel dvd afspiller, da der ik var tv på stuen. Så det var vist min barselsgave fra min kæreste! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.