Kender I noget til privathospitaler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

wamse

Zafir skriver:

Jeg skal steriliseres snart!!! (yay). Så har jeg fået henvisning til Holbæk sygehus incl 4 mrds ventetid... = gøre brug af frit sygehusvalg.

Der er så 2 muligheder, hvis jeg skal blive på sjælland og det vil jeg jo helst.

Der er privathospitalet MØN

og

Privathospitalet Danmark (i charlottenlund).

Der er ca lige langt til begge steder fra mig. Der er stort set ingen ventetid, så hvilket et skal jeg vælge?

Kender I nogen af stederne? Har I prøvet at blive opereret på et privathospital? og hvad skal jeg være opmærksom på i mit valg?

lige et sidespring 

Jeg har fået tid ved min læge i næste uge, hvor jeg vil henvises til en sterilisation, men er der nogle kriterier eller noget for at man kan blive henvist, eller hvad var proceduren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Zafir

wamse skriver:

lige et sidespring 

Jeg har fået tid ved min læge i næste uge, hvor jeg vil henvises til en sterilisation, men er der nogle kriterier eller noget for at man kan blive henvist, eller hvad var proceduren?

Det er noget med at man skal være fyldt 25 og eller have fået 2 børn mener jeg. Ellers skal der være særlige omstændigheder... Men er ikke 100% sikker...

Anmeld

4. februar 2012

wamse

Zafir skriver:

Det er noget med at man skal være fyldt 25 og eller have fået 2 børn mener jeg. Ellers skal der være særlige omstændigheder... Men er ikke 100% sikker...

Tak for svaret  Jamen så burde der jo ikke være nogle problemer med at blive henvist Jeg er jo godt nok ikke meget mere end 25.......host host 

Anmeld

4. februar 2012

Zafir

wamse skriver:

Tak for svaret  Jamen så burde der jo ikke være nogle problemer med at blive henvist Jeg er jo godt nok ikke meget mere end 25.......host host 

Hehe... Neeeeej .... Lægen skulle også lige tjekke mit cpr, om jeg nu var over 25... Hehe. Når man ser så ung og smækker ud.

Anmeld

4. februar 2012

wamse

Zafir skriver:

Hehe... Neeeeej .... Lægen skulle også lige tjekke mit cpr, om jeg nu var over 25... Hehe. Når man ser så ung og smækker ud.

Ja hvad skal man næsten gøre, når man simpelthen bare ikke ældes

Nå jamen så er vi jo begge undervejs mod den ene af vores mål for 2012 

Anmeld

4. februar 2012

Zafir

wamse skriver:

Ja hvad skal man næsten gøre, når man simpelthen bare ikke ældes

Nå jamen så er vi jo begge undervejs mod den ene af vores mål for 2012 

JA - det er HELT kanon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.