Kender I noget til privathospitaler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Zafir

Jeg skal steriliseres snart!!! (yay). Så har jeg fået henvisning til Holbæk sygehus incl 4 mrds ventetid... = gøre brug af frit sygehusvalg.

Der er så 2 muligheder, hvis jeg skal blive på sjælland og det vil jeg jo helst.

Der er privathospitalet MØN

og

Privathospitalet Danmark (i charlottenlund).

Der er ca lige langt til begge steder fra mig. Der er stort set ingen ventetid, så hvilket et skal jeg vælge?

Kender I nogen af stederne? Har I prøvet at blive opereret på et privathospital? og hvad skal jeg være opmærksom på i mit valg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Pige2009

Har desværre ikke nogen råd, men så kom den op

Anmeld

31. januar 2012

Zafir

Baagøe skriver:

Har desværre ikke nogen råd, men så kom den op

Jeg snakkede med dem idag - og dem på møn troede jeg var en mand Så de kunne altså ikke operere mig alligevel. Så der er kun det andet tilbage, der hvor jeg kunne få tid den 7. feb skrev de.

Så sagde de, da jeg ringede, at jeg først skulle kontakte frit sygehusvalg og blive henvist videre og en masse... Håber jeg når det, inden den 7. ville være dejligt at komme hurtigt igennem!!!

For der var selvfølgelig lukket i telefontiden, da jeg kom igennem... I frit sygehusvalg altså...

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

Kan du ikke vælge frit mellem ALLE sygehuse ? Eller er det kun dem som laver operationen ? ;o

Har ingen erfarring med lige dét :b Men både min mor , far og lillebror er blevet opereret på privathospital .. Min mor blev for at rette op på noget som Køge havde lavet 

Men har kun gode erfarringer .. De er super gode alle de steder jeg kender til Det var nok ikke den store hjælp :b Men så kom den da op igen (;

Anmeld

31. januar 2012

Zafir

Maja_4000 skriver:

Kan du ikke vælge frit mellem ALLE sygehuse ? Eller er det kun dem som laver operationen ? ;o

Har ingen erfarring med lige dét :b Men både min mor , far og lillebror er blevet opereret på privathospital .. Min mor blev for at rette op på noget som Køge havde lavet 

Men har kun gode erfarringer .. De er super gode alle de steder jeg kender til Det var nok ikke den store hjælp :b Men så kom den da op igen (;

Så vidt jeg har forsket mig frem til, er det kun de hospitaler der er med i ordningen. Så i morgen skal jeg så få fat i patientkonteret i åbningstiden og få dem til at videresende min henvisning til det der privathospital. Mm...

Det virker lidt besværligt, men ´håber det besværlige går af, så snart de har fået henvisningen

Anmeld

31. januar 2012

Fru Hansen

Hmm. Jeg har ikke en rigtigt svar...Men jeg skriver alligevel.

Jeg regner med at i har overvejet grundigt hvem af jer der skal steriliseres
Når det er manden så behøver man slet ikke ind over et sygehus. Der kan det klares hos en (lokal) speciallæge og man går hjem lige bagefter.
Her valgte vi at det var min mand der skulle steriliseres fordi det er langt mindre kompliceret end hvis det var mig.

Anmeld

31. januar 2012

Carina:-)

Fru Hansen skriver:

Når det er manden så behøver man slet ikke ind over et sygehus. Der kan det klares hos en (lokal) speciallæge og man går hjem lige bagefter.
Her valgte vi at det var min mand der skulle steriliseres fordi det er langt mindre kompliceret end hvis det var mig.

Men til gengæld så tager det længere tid inden man kan droppe præventionen.

Ved kvinder er det fra dag 1 det virker.

+ At sdaån som de gør det idag med kikkertoperation,så er det ikke særligt omstændigt.

Og overlægen på Herning sygehus sagde til mig,at der er betydeligt flere mænd der skal have lavet det om end kvinder ford det vokser sammen igen.

Her er det mig der skal have det gjort,netop fordi jeg ikek gider min 3 mdr med prævention inden vi kan  se om indgrebet er lykkedes

Anmeld

31. januar 2012

Zafir

Fru Hansen skriver:

Vi har overvejet 120% hvem og hvordan og hvorledes

Min læge har også ævlet og ævlet om at han syntes bestemt at det er manden. Men lang historie kort: Det er mig der vil og skal

Anmeld

31. januar 2012

Fru Hansen

Zafir skriver:

Vi har overvejet 120% hvem og hvordan og hvorledes

Min læge har også ævlet og ævlet om at han syntes bestemt at det er manden. Men lang historie kort: Det er mig der vil og skal

Anmeld

31. januar 2012

mc90

Hej med dig.

DU SKAL IKKE TAGE PRIVATHOSPITALET I CHALOTTENLUND!!

Har selv været der, og haft dårlige oplevelser, det samme har 2 familie medlemmer.

Blev opereret sidste sommer på Københavns privathospital der ligger lidt uden for lyngby, og det er et helt fantastisk sted, med super dygtige og meget rare mennesker..

Håber du kunne bruge det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.