Caroline86 skriver:
Jeg synes meget ofte jeg ser tråde herinde der omhandler utroskab og "er det nu utroskab" osv... Og så er det jeg tænker.. hvordan søren definerer I andre utroskab?
Her kommer min version 
Jeg ser ikke utroskab som noget der kun kan forekomme i et parforhold. Det kan også opstå i venskaber, familier etc. (det er også derfor den her ender i OEF i stedet for i Parforhold)
Det ligger jo i ordet at det er når man ikke er tro mod en anden person.
At være tro betyder at man overholder de explicitte OG de implicitte aftaler man har i det forhold (om det er kærester, venner eller søskende er ligegyldigt). Hvis en veninde VED jeg ikke synes det er ok at hun lyver, så er hun utro overfor mig, ved bevidst at gøre det!
Selvfølgelig er det forskellige grader af utroskab og noget kan man tilgive, andet kan man måske ikke!
Men er definitionen af utroskab ikke ens egen? Er det ikke ens EGEN opfattelse af hvad der er ok? Og føler man at det man bliver udsat for fra en anden person ikke er ok, så er det vel utroskab? eller hvad? 
Synes det kan være spændende at høre hvordan I opfatter ordet/begrebet 
Kom frisk 
knus Caroline
Jeg hælder også mest til, at det er forbeholdt to elskende. (Jøsses et lød gammeldags!
) Men igen, det er et definitionsspørgsmål.
Nå, men herhjemme har vi haft snakken om hvor grænserne går til. Tror det er vigtigt, at man får sat ord på PRÆCIS hvad der er okay, og hvad der vil få én til at skifte låsen ud!
Vi er heldigvis meget enige og er begge meget monogame. Det er okay, at vi flirter med dem vi kommer i kontakt med igennem vores job. Han kører fx taxa hver anden weekend om natten, og hvis de fulde små piger, synes han lige skal have nogle søde ord med på vejen, så er det sgu okay - Det betyder ofte flere drikkepenge
MEN han skulle liiiige vove på at modtage et tlfnummer! Også om han så bare smider det ud, når døren lukkes igen.
Kan du ikke se, at hende pigen og hendes veninder ser os to komme gående (nu med barnevogn), og så fortæller, at han flirtede lidt OG tog imod hendes nr. Puha, det vil rygtes hurtigt.
Jég ved at han ville smide nr. ud, men i sådan en lille by som vores og vi begge er kendte ansigter i byen, ja så vil sladderen gå.
Han kom fx hjem for en lille måned siden og fortalte, at det sidste løs unge piger han satte af, skulle hjem og have pandekager (Og min kæreste mangler bare selebukserne i at være Rasmus Klump), så han gav selvfølgelig udtryk for, at det var snyd! Så de inviterede ham med op til morgenmad.
Han sagde selvfølgelig nej tak, selvom det var virkelig sødt af dem.
Så det eneste jeg kunne gøre, da jeg vækkede ham kl 14, var at vække ham med pandekager 
Så flirte ja - alt derover ville minimum kræve en samtale