for tidligt at sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Nolle

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg har 3 børn på 5, 2 og en på 4 måneder. Jeg har en lav blodprocent som gør at jeg er ufattelig træt konstant og jeg kan mærke på min krop jeg virkelig bare trænger til en pause. mig og kæresten snakkede om at få børnene passet fra fredag til lørdag. kan mærke det virkelig er noget jeg har brug for.. men er i tvivl om den mindste er gammel nok til at sove ude..

hva ville i gøre? er han gammel nok til at sove ude? 

Det er kun for tidliget hvis du synes det er tidliget  
Zibrandt sov ude da han var 3 mdr, Så jeg synes ikke det få tidliget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

LR85

Det er ikke for tidligt. Og slet ikke hvis det er med sine søskene. 

Anmeld

30. januar 2012

Lone Jakobsen

Chraz skriver:

jah puha det kunne ligeså godt være mig du snakkede om der. Tager du så også ekstra jern?

ja det gjorde jeg dengang (min yngste er 2&frac12

jeg fik nogle specielle jernpiller fordi jeg fik slem diare af de alm. samtidig fik jeg en række råd af lægen og var også til ekstra kontrol hos bla. en ørelæge for at se om der sku være andre årsager til min svimmelhed

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg har 3 børn på 5, 2 og en på 4 måneder. Jeg har en lav blodprocent som gør at jeg er ufattelig træt konstant og jeg kan mærke på min krop jeg virkelig bare trænger til en pause. mig og kæresten snakkede om at få børnene passet fra fredag til lørdag. kan mærke det virkelig er noget jeg har brug for.. men er i tvivl om den mindste er gammel nok til at sove ude..

Jeg synes ikke disideret noget er for tidligt, spørgsmålet er mere hvor tit det sker.!
Men 4 mdr er gaml, og bliver barnrt passet sammen med sine søskende er der jo ingenting at være bange for. For jeg tror da bestemt også at i vælge nogle til at passe børnene, som ser jer rigtig tit eller måske er tæt familie.
Og det er kun én overnatning der er tale om.. Så gør det!!
Selvom man er forældre ska man huske forholdet også!

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Chraz skriver:

Hej piger

Oscar var 4 mdr. første gang da han sov ved sin farmor .. 
Det var godt nok dejligt der var tid til at koble lidt af !

Så nej , syns ikke det er for tidligt ..  

Anmeld

30. januar 2012

Chraz

Tak for alle jeres svar Vi har bestemt os for at de to små skal passes af min svigermor fra fredag til lørdag, og den ældste er hos sin far den weekend. Så det bliver dejligt at kunne slappe af Tror det er ved at være 8 måneder siden vi sidst har været barnefri

Anmeld

30. januar 2012

TaAsJu

Chraz skriver:

ja lige præcis.. Hellere end mor der er udhvilet end en der er træt på at græde af træthed ikk?

Jo nemlig.. Og en lav blodprocent er ikke og spøge med.. Man bliver helvedes træt!!! Så jeg syntes du skulle få en vel fortjent natte søvn!!

Anmeld

30. januar 2012

twinny

Vi fik passet drengene ude for første gang med overnatning i fredag... Og det var bare gået så fint. 

Så nej jeg mener ikk det er for tidligt. 

Gør det! Man har så meget mere overskud

Anmeld

30. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej hvis i er klar, så er det ik for tidligt! Nogle gange trænger man bare til at kommer lidt væk! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.