for tidligt at sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Chraz

Hej piger

Jeg har 3 børn på 5, 2 og en på 4 måneder. Jeg har en lav blodprocent som gør at jeg er ufattelig træt konstant og jeg kan mærke på min krop jeg virkelig bare trænger til en pause. mig og kæresten snakkede om at få børnene passet fra fredag til lørdag. kan mærke det virkelig er noget jeg har brug for.. men er i tvivl om den mindste er gammel nok til at sove ude..

hva ville i gøre? er han gammel nok til at sove ude? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Bryndis

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg har 3 børn på 5, 2 og en på 4 måneder. Jeg har en lav blodprocent som gør at jeg er ufattelig træt konstant og jeg kan mærke på min krop jeg virkelig bare trænger til en pause. mig og kæresten snakkede om at få børnene passet fra fredag til lørdag. kan mærke det virkelig er noget jeg har brug for.. men er i tvivl om den mindste er gammel nok til at sove ude..

hva ville i gøre? er han gammel nok til at sove ude? 

Alt er jo for tidligt med de kære små

Men nej jeg synes ikke det er for tidligt og især ikke når du er så træt som du er. Så for at få mere overskud til ungerne så tag jer en fri nat til at få sovet ud

Anmeld

30. januar 2012

Lone Jakobsen

uh sådan noget er rigtigt svært. men for mig ville jeg sige, nej han er ikke gammel nok.

dette er dog kun min helt personlige mening. jeg synes simpelthen det er for tidligt at overnatte ude. men jeg er sikker på at mange andre ville synes at det er helt okay. så i skal bare gøre hvad i har det godt med.

Anmeld

30. januar 2012

Laulund87

Nej det er ikke for tidligt! Det tager baby slet ikke skade af

Man skal også huske at passe på sig selv!

Anmeld

30. januar 2012

Chraz

Bryndis skriver:

Alt er jo for tidligt med de kære små

Men nej jeg synes ikke det er for tidligt og især ikke når du er så træt som du er. Så for at få mere overskud til ungerne så tag jer en fri nat til at få sovet ud

okay, ja du har helt ret i at alt er for tidligt. hehe. Det er nok også mere af nødvendighed end af lyst jeg overhovedet overvejer det hehe

Anmeld

30. januar 2012

TaAsJu

Syntes godt du kan gøre det for de får en mor der er udhvilet og oven på.. Så det ville jeg ikke kunne se det forkerte i!!

Anmeld

30. januar 2012

Chraz

Lone Jakobsen skriver:

uh sådan noget er rigtigt svært. men for mig ville jeg sige, nej han er ikke gammel nok.

dette er dog kun min helt personlige mening. jeg synes simpelthen det er for tidligt at overnatte ude. men jeg er sikker på at mange andre ville synes at det er helt okay. så i skal bare gøre hvad i har det godt med.

her det bestemt heller ikke vildt godt med det.. Men kan bare mærke jeg er kørt fuldstændig i bund, så det er mest af nødvendighed.

Anmeld

30. januar 2012

Chraz

Laulund87 skriver:

Nej det er ikke for tidligt! Det tager baby slet ikke skade af

Man skal også huske at passe på sig selv!

ja det er jo lige det. Det er nok ikke det jeg har været aller bedst til.

Anmeld

30. januar 2012

Chraz

Mor til 2, snart 3 skriver:

Syntes godt du kan gøre det for de får en mor der er udhvilet og oven på.. Så det ville jeg ikke kunne se det forkerte i!!

ja lige præcis.. Hellere end mor der er udhvilet end en der er træt på at græde af træthed ikk?

Anmeld

30. januar 2012

Laulund87

Chraz skriver:

ja det er jo lige det. Det er nok ikke det jeg har været aller bedst til.

Så må du starte på det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.