Caroline86 skriver:
øv hvor træls
stort kram til dig!!!
Det er jo svært at udtale sig om din situation når jeg ikke ved noget om dig, men umiddelbart lyder det som om dine "venner" slet ikke er noget værd når det kommer til stykket... Hvis de, uden at blinke med øjnene, blindt stoler på hvad din "veninde" siger til dem, og derfor afskærer dig fra deres liv!? Ville rigtige venner ikke høre DIN side af historien? Det er blot tanker...
Jeg tror ofte den slags sker, men det er naturligvis helt ulykkeligt hvis hele ens omgangskreds forsvinder ved et fingerknips 
tror du ikke du skal forsøge at finde veninder andre steder? Altså finde nogle kvinder som er samme sted i livet som dig? som lærer DIG at kende og sætter pris på de værdier og kvaliteter du har? 
Jeg har mødt nogle helt fantastiske piger herinde! Piger som jeg slet ikke kan forestille mig at undvære igen 
Jeg har plads til flere, så du skriver bare 
knus
hvor er du sød
jamen min eks veninde har manipuleret og løget overfor dem alle...
så de tror alle det er min skyld..
jeg gider ikke skulle sidde og forklare mig overfor for folk som allerede har afskåret mig uden at høre min side af sagen.. så er de folk bare ikke det værd....
for at være helt ærlig, så kneppede min veninde min kæreste, så kan ikke se hvor min fejl er henne
jeg har faktisk kun min mor at snakke med, hvis det er noget min kæreste ikke lige skal blande sig i....
og så har jeg svært ved at få en omgangskreds da jeg er sygemeldt og går hjemme.. har gået hjemme de sidste 3 år pågrund af sygdom, barsel o.s.v. og er osse på barsel nu...
har prøvet at tage til babysvømning, mødregruppe, babysalmesang babycafe o.s.v. bare for at møde nogen man evt kunne snakke lidt med.... men det bliver ved lidt tjit tjat og ikke mere...
mit selvværd er meget lavt grundet en meget svær depression, men har det meget bedre nu...
men du har ret, skal nok droppe at tage kontakt til de gamle veninder, der er nok en grund til at det løb ud i sandet engang..