føler mig afvist og emsom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Anonym trådstarter

jeg mistede min veninde igennem mange år, pågrund af nogle virkelig slemme ting... vi har INGEN kontakt mere... det var hende der havde dummet sig gevaldigt, jeg fortalte hende et par sandheder og hun gik amok

derefter har alle vores fælles venner vendt mig ryggen...

så fik jeg kontakt med en anden gammel veninde som jeg skrev med på facebook.. og vi aftalte at vi snart skulle ses..

idag får jeg så en besked fra hende om at hun ikke ønsker kontakt med mig mere, og at jeg ikke må kommentere på hendes ting på facebook... nu har jeg så slettet hende...

men jeg har virkelig ingen at snakke med andet end min mand

jeg har altid haft mange veninder, men efter jeg blev virkelig psykisk syg har ALLE vendt mig ryggen...

jeg snakker da med min mands venner, men det er jo ikke mine venner...

og jeg trænger sådan til at se andet end min mand og vores børn

jeg skal åbenbart lære at leve uden veninder... og hver gang jeg prøver at få veninder, så bliver jeg afvist... bare lidt sukken herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

B&J

jeg er super ked af du har oplevet det, det er slet ikke sjovt når en veninde vender sig ryggen kender det desværre alt for godt

men håber du en dag finder dig verdens bedste veninde

Anmeld

30. januar 2012

Caroline86

øv hvor træls stort kram til dig!!!

Det er jo svært at udtale sig om din situation når jeg ikke ved noget om dig, men umiddelbart lyder det som om dine "venner" slet ikke er noget værd når det kommer til stykket... Hvis de, uden at blinke med øjnene, blindt stoler på hvad din "veninde" siger til dem, og derfor afskærer dig fra deres liv!? Ville rigtige venner ikke høre DIN side af historien? Det er blot tanker...

Jeg tror ofte den slags sker, men det er naturligvis helt ulykkeligt hvis hele ens omgangskreds forsvinder ved et fingerknips

tror du ikke du skal forsøge at finde veninder andre steder? Altså finde nogle kvinder som er samme sted i livet som dig? som lærer DIG at kende og sætter pris på de værdier og kvaliteter du har?

Jeg har mødt nogle helt fantastiske piger herinde! Piger som jeg slet ikke kan forestille mig at undvære igen

Jeg har plads til flere, så du skriver bare

knus

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

øv hvor træls stort kram til dig!!!

Det er jo svært at udtale sig om din situation når jeg ikke ved noget om dig, men umiddelbart lyder det som om dine "venner" slet ikke er noget værd når det kommer til stykket... Hvis de, uden at blinke med øjnene, blindt stoler på hvad din "veninde" siger til dem, og derfor afskærer dig fra deres liv!? Ville rigtige venner ikke høre DIN side af historien? Det er blot tanker...

Jeg tror ofte den slags sker, men det er naturligvis helt ulykkeligt hvis hele ens omgangskreds forsvinder ved et fingerknips

tror du ikke du skal forsøge at finde veninder andre steder? Altså finde nogle kvinder som er samme sted i livet som dig? som lærer DIG at kende og sætter pris på de værdier og kvaliteter du har?

Jeg har mødt nogle helt fantastiske piger herinde! Piger som jeg slet ikke kan forestille mig at undvære igen

Jeg har plads til flere, så du skriver bare

knus

hvor er du sød

jamen min eks veninde har manipuleret og løget overfor dem alle...

så de tror alle det er min skyld..

jeg gider ikke skulle sidde og forklare mig overfor for folk som allerede har afskåret mig uden at høre min side af sagen.. så er de folk bare ikke det værd....

for at være helt ærlig, så kneppede min veninde min kæreste, så kan ikke se hvor min fejl er henne

jeg har faktisk kun min mor at snakke med, hvis det er noget min kæreste ikke lige skal blande sig i....

og så har jeg svært ved at få en omgangskreds da jeg er sygemeldt og går hjemme.. har gået hjemme de sidste 3 år pågrund af sygdom, barsel o.s.v. og er osse på barsel nu...

har prøvet at tage til babysvømning, mødregruppe, babysalmesang babycafe o.s.v. bare for at møde nogen man evt kunne snakke lidt med.... men det bliver ved lidt tjit tjat og ikke mere...

mit selvværd er meget lavt grundet en meget svær depression, men har det meget bedre nu...

men du har ret, skal nok droppe at tage kontakt til de gamle veninder, der er nok en grund til at det løb ud i sandet engang..

Anmeld

30. januar 2012

livhemdrup

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor men der er også plads i min indbakke hvis du vil skrive lidt sammen. Har heller ingen udover min mand sådan rigtig at tøse snakke med. Forsøger dog at udvide men syns det er lidt svært for hvor skal man begynde og hvor skal man slutte. Men skriv endelig.

Anmeld

30. januar 2012

Caroline86

Anonym skriver:

hvor er du sød

jamen min eks veninde har manipuleret og løget overfor dem alle...

så de tror alle det er min skyld..

jeg gider ikke skulle sidde og forklare mig overfor for folk som allerede har afskåret mig uden at høre min side af sagen.. så er de folk bare ikke det værd....

for at være helt ærlig, så kneppede min veninde min kæreste, så kan ikke se hvor min fejl er henne

jeg har faktisk kun min mor at snakke med, hvis det er noget min kæreste ikke lige skal blande sig i....

og så har jeg svært ved at få en omgangskreds da jeg er sygemeldt og går hjemme.. har gået hjemme de sidste 3 år pågrund af sygdom, barsel o.s.v. og er osse på barsel nu...

har prøvet at tage til babysvømning, mødregruppe, babysalmesang babycafe o.s.v. bare for at møde nogen man evt kunne snakke lidt med.... men det bliver ved lidt tjit tjat og ikke mere...

mit selvværd er meget lavt grundet en meget svær depression, men har det meget bedre nu...

men du har ret, skal nok droppe at tage kontakt til de gamle veninder, der er nok en grund til at det løb ud i sandet engang..

det er præcis det jeg mener! Det er simpelthen spild af tid, energi og din kærlighed at forsøge at forsone dig med mennesker der tydeligt ikke sætter pris på dig som du er! glem dem! Også selvom det er svært når man så føler sig virkelig palle alene i verden!

Jeg tror oftest man finder de ægte veninder når man holder op med at lede... lidt ligesom når man skal ud og finde kærligheden! Den kommer ligesom bare aldrig når man leder, vel!?

Nu ved jeg ikke hvor længe du har været bruger herinde, men måske kan du være heldig at falde rigtigt godt i snak med nogen herinde og den vej igennem få nogle gode veninder!?

Lyder da i øvrigt som en virkelig skøn veninde, hende du har mistet godt du er af med hende, da!!! Er det den kæreste du stadig har hun var sammen med, eller fik han samme tur som "veninden"?

Knus

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det er præcis det jeg mener! Det er simpelthen spild af tid, energi og din kærlighed at forsøge at forsone dig med mennesker der tydeligt ikke sætter pris på dig som du er! glem dem! Også selvom det er svært når man så føler sig virkelig palle alene i verden!

Jeg tror oftest man finder de ægte veninder når man holder op med at lede... lidt ligesom når man skal ud og finde kærligheden! Den kommer ligesom bare aldrig når man leder, vel!?

Nu ved jeg ikke hvor længe du har været bruger herinde, men måske kan du være heldig at falde rigtigt godt i snak med nogen herinde og den vej igennem få nogle gode veninder!?

Lyder da i øvrigt som en virkelig skøn veninde, hende du har mistet godt du er af med hende, da!!! Er det den kæreste du stadig har hun var sammen med, eller fik han samme tur som "veninden"?

Knus

veninden og kæresten røg på samme tid

det der kunne jeg bare ikke stå model til...

har en anden dejlig skøn kæreste nu...

jeg gider ikke lede mere, får bare afvisning på afvisning og det kan jeg ikke holde til...

jeg er jo ikke et dårligt menneske altså...

men tror desværre osse jeg er ilde set herinde, da mig og en anden bruger har været  i totterne på hinanden, eller rettere sagt hun har oprettet knapt så pæne tråde om mig, som ikke er helt sande... men folk tror jo på hende da jeg ikke gider diskutere med hende...

og folk ved godt hvem hun snakker om når hun opretter de tråde..

så er også lidt forsigtig herinde..

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor men der er også plads i min indbakke hvis du vil skrive lidt sammen. Har heller ingen udover min mand sådan rigtig at tøse snakke med. Forsøger dog at udvide men syns det er lidt svært for hvor skal man begynde og hvor skal man slutte. Men skriv endelig.

hvor er du sød.. kan godt være jeg vil benytte mig af dit tilbud.. men ja det er svært, hvor skal man begynde og hvor skal man slutte...

puha

Anmeld

30. januar 2012

Caroline86

Anonym skriver:

veninden og kæresten røg på samme tid

det der kunne jeg bare ikke stå model til...

har en anden dejlig skøn kæreste nu...

jeg gider ikke lede mere, får bare afvisning på afvisning og det kan jeg ikke holde til...

jeg er jo ikke et dårligt menneske altså...

men tror desværre osse jeg er ilde set herinde, da mig og en anden bruger har været  i totterne på hinanden, eller rettere sagt hun har oprettet knapt så pæne tråde om mig, som ikke er helt sande... men folk tror jo på hende da jeg ikke gider diskutere med hende...

og folk ved godt hvem hun snakker om når hun opretter de tråde..

så er også lidt forsigtig herinde..

ja, det er da frustrerende... men tror du ikke at en evt. kommende veninde (herinde) vil kunne se gennem fingre med de historier der bliver fortalt og se retfærdigheden i at du skal have lov til at fortælle DIN side af historien?

Personligt forsøger jeg at huske på at der altid er mindst 2 sider af samme sag... det kan selvfølgelig være svært hvis den ene side bliver fremstillet som komplet idiot men jeg forsøger da Sådan tror jeg de fleste er herinde - og da i hvert fald dem der er noget værd for dig

Anmeld

30. januar 2012

maryjane

Hvis du har lyst må du også gerne skrive til mig, har lidt a la de samme problemer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.