Fest eller ferie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Hvem?

Fenja09 skriver:

Ja, nu nærmere min 30 års fødselsdag med hastige skridt og i den forbindelse er jeg begyndt at tænke på festen der skal holdes for familie og venner. Her i dag nævnte kæresten så om vi ikke i stedet skal tage 1 uge til Færøerne sammen med vores datter Alberte.

Det vil jeg jo rigtig gerne, men vil da også gerne holde en fest...så derfor vil jeg lige høre jer piger om, hvad i havde valgt?

/Fenja

Helt klart FESTEN... Men nu er vi heller ik så meget for al det rejsen, det blir dog til tider til en weekend i Lalandia med drengene

Men jeg havde valgt festen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Fenja09

Malthes mor skriver:

Hvorfor Færøerne? Og hvad har du lyst til?

Jeg holdte en hyggelig 30 års fødselsdag for familie og venner. På det rolige plan og mindes den dag, som værende super hyggelig. Elsker at samle dem alle sammen

Kæresten og jeg har snakket om flere gange at vi rigtig gerne vil opleve Færøerne, så derfor han lige nævnte det. Hmm, hvad jeg har lyst til? At få i pose og i sæk hehe -  dvs både stor fest og ferie  Men det er der sgi ikke finanser til, så må vælge.

Det er også hyggeligt med en lille fest omringet af de mennesker man holder af

Anmeld

29. januar 2012

norenberg

Ferien og så spisning der hjemme for de nærmeste sådab gjorde jeg sidste år til min 30 års fødselsdag

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

FrkLarsen skriver:

Jeg ville holde fest 

I don't know why, men det tiltalter mig bedst ved en rund fødselsdag 

Ja, det er også rigtig hyggeligt og sjovt at samle alle, men ferien frister

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Bondefruen skriver:

Helt klart FESTEN... Men nu er vi heller ik så meget for al det rejsen, det blir dog til tider til en weekend i Lalandia med drengene

Men jeg havde valgt festen

Vi elsker at rejse, men det bliver desværre ikke til så meget. De sidste år har vi været i sommerhus på Bornholm, som jeg ELSKER, men gad da godt opleve lidt andet end DK og det er forholdsvis dyrt at komme til Færøerne, så får ikke begge dele

Anmeld

29. januar 2012

FrkLarsen

Fenja09 skriver:

Ja, det er også rigtig hyggeligt og sjovt at samle alle, men ferien frister

Det er også dejligt med ferie 

I må simpelthen lave en fest med   Færøerne som tema 

Ej, du skal selvfølgelig gøre hvad du har lyst til 

Anmeld

29. januar 2012

Hvem?

Fenja09 skriver:

Vi elsker at rejse, men det bliver desværre ikke til så meget. De sidste år har vi været i sommerhus på Bornholm, som jeg ELSKER, men gad da godt opleve lidt andet end DK og det er forholdsvis dyrt at komme til Færøerne, så får ikke begge dele

Ja, så kan jeg selvfølgelig godt se det, phu den er svær.... Men hvis jeg elskede at rejse, ville jeg nok ta rejsen, det er vel mere en "oplevelse for livet" end en fest er.... eller hva..... jo, det tror jeg

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

FrkLarsen skriver:

Det er også dejligt med ferie 

I må simpelthen lave en fest med   Færøerne som tema 

Ej, du skal selvfølgelig gøre hvad du har lyst til 

Ja, jeg må lige finde ud af hvad der frister aller mest

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Bondefruen skriver:

Ja, så kan jeg selvfølgelig godt se det, phu den er svær.... Men hvis jeg elskede at rejse, ville jeg nok ta rejsen, det er vel mere en "oplevelse for livet" end en fest er.... eller hva..... jo, det tror jeg

Tror jeg vil huske begge dele med lige meget glæde, uanset hvad jeg vælger  Er heller aldrig rigtig blevet fejret, uden at det skal lyde EGO, men det ville da også være rart ...hmmm den er godt nok rigtig svær

Anmeld

29. januar 2012

Jeia

Fenja09 skriver:

Ja, nu nærmere min 30 års fødselsdag med hastige skridt og i den forbindelse er jeg begyndt at tænke på festen der skal holdes for familie og venner. Her i dag nævnte kæresten så om vi ikke i stedet skal tage 1 uge til Færøerne sammen med vores datter Alberte.

Det vil jeg jo rigtig gerne, men vil da også gerne holde en fest...så derfor vil jeg lige høre jer piger om, hvad i havde valgt?

/Fenja

Ville helt klart vælge ferien, en fest kan man altid holde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.