Fest eller ferie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Fenja09

Ja, nu nærmere min 30 års fødselsdag med hastige skridt og i den forbindelse er jeg begyndt at tænke på festen der skal holdes for familie og venner. Her i dag nævnte kæresten så om vi ikke i stedet skal tage 1 uge til Færøerne sammen med vores datter Alberte.

Det vil jeg jo rigtig gerne, men vil da også gerne holde en fest...så derfor vil jeg lige høre jer piger om, hvad i havde valgt?

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

come2

Fenja09 skriver:

Ja, nu nærmere min 30 års fødselsdag med hastige skridt og i den forbindelse er jeg begyndt at tænke på festen der skal holdes for familie og venner. Her i dag nævnte kæresten så om vi ikke i stedet skal tage 1 uge til Færøerne sammen med vores datter Alberte.

Det vil jeg jo rigtig gerne, men vil da også gerne holde en fest...så derfor vil jeg lige høre jer piger om, hvad i havde valgt?

/Fenja

Jeg ville helt klart tage ud og rejse med familien.

Og så måske invitere den nærmeste familie på aftensmad en aften istedet

Anmeld

29. januar 2012

Albsil

Fenja09 skriver:

/Fenja

Klart ferien:-) men det er jo forskelligt om man er til store fester eller ej. Mine forældre valgte til deres sølvbryllup ikke at holde fest, men i stedet at tage os (børn, svigerbærn og børnebørn) med ud og rejse. De (og vi:-)) synes det var så fantastisk at fejre det stille og roligt sydpå:-)

Anmeld

29. januar 2012

Malthes mor

Hvorfor Færøerne? Og hvad har du lyst til?

Jeg holdte en hyggelig 30 års fødselsdag for familie og venner. På det rolige plan og mindes den dag, som værende super hyggelig. Elsker at samle dem alle sammen

Anmeld

29. januar 2012

Pige2009

Fenja09 skriver:

/Fenja

Ferie - helt klart!

Anmeld

29. januar 2012

FrkLarsen

Fenja09 skriver:

/Fenja

Jeg ville holde fest 

I don't know why, men det tiltalter mig bedst ved en rund fødselsdag 

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

come2 skriver:

Jeg ville helt klart tage ud og rejse med familien.

Og så måske invitere den nærmeste familie på aftensmad en aften istedet

Ja, det ville jeg nu også gøre, altså invitere nærmeste familie og venner til en rolig middag, men er ikke helt sikker på om det er ferien jeg aller helst vil

Tak for svar!

/Fenja

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Baagøe skriver:

Ferie - helt klart!

Ja, det er godt nok også mange år siden jeg har været på ferie udenfor DK så det frister meget  

Anmeld

29. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart ferie! Også invitere de nærmeste til en gang aftensmadbi stedet! Vh stine

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Albsil skriver:

Klart ferien:-) men det er jo forskelligt om man er til store fester eller ej. Mine forældre valgte til deres sølvbryllup ikke at holde fest, men i stedet at tage os (børn, svigerbærn og børnebørn) med ud og rejse. De (og vi:-)) synes det var så fantastisk at fejre det stille og roligt sydpå:-)

Ja, det frister godt nok også rigtig meget  men det er jo så kun min kæreste, datter og jeg, selvom jeg da meget gerne ville invitere vores forældre også, men det er der ikke råd til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.