Skal jeg ringe til vagtlægen ?? Igen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Åhh vi har ingen honning , og er lige løbet tør for mælk her til aften 

Jeg har det altid i huset! Har I kamillethe? Så prøv med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Malthes mor

morethanperfect skriver:

Ringer også nu for han skriger helt vildt og hoster . Er bange for han blir kvalt i sit eget snot og slim 

for at de kommer. Gi lige en tilbagemelding

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Jeg har det altid i huset! Har I kamillethe? Så prøv med det...

Det har jeg , men han gider ikke drikke noget . Eller spise noget 

Åhh .. Hvor har jeg ondt af ham .. Han er altid syg . Og de latterlige læger siger han ik fejler noget .. Så har han pludselig lungebetændelse , men han hoster da meget mere nu , trods pencilinen 

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Malthes mor skriver:

for at de kommer. Gi lige en tilbagemelding

Skal jeg nok 

Anmeld

29. januar 2012

FrkLarsen

morethanperfect skriver:

Oscar hoster og hoster helt vildt .. Han kastede op i går nat og i dag fordi han hostede
Det er som om der sidder noget i hans hals , noget slim eller noget der ikke kan komme op .. Er bange for han stoppet med at trække vejret pludselig

Vi har ingen mulighed for at komme nogle steder , da vi intet kørekort har , og ikke har mulighed for nogler der kan køre

Han har 39 i feber så den er ikke så høj ...

Tror i vagtlægen kommer ud hvis i dette tilfælde ??

Jeg synes at du skal ringe til vagtlægen og høre af endnu engang..

Min datter ligger med luftvejsinfektion, hun er ligeså tilslimet som du beskriver hos din søn.. 

Hellere et kald for meget end et for lidt, der er lunge sygdom i omløb, ihvertfal her i mit område (by).. 

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

morethanperfect skriver:

Det har jeg , men han gider ikke drikke noget . Eller spise noget 

Åhh .. Hvor har jeg ondt af ham .. Han er altid syg . Og de latterlige læger siger han ik fejler noget .. Så har han pludselig lungebetændelse , men han hoster da meget mere nu , trods pencilinen 

Ring til vagtlægen nu bliver jeg jo helt bekymret for barnet.. sørg for at barnet IKKE ligger ned.. hellere 2000 dyner bag ryggen eller puder osv.

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Vagtlægen kommer snart ..

Oscar sige konstant , av av av ... 

Anmeld

29. januar 2012

M.O.A.R.

morethanperfect skriver:

Oscar hoster og hoster helt vildt .. Han kastede op i går nat og i dag fordi han hostede
Det er som om der sidder noget i hans hals , noget slim eller noget der ikke kan komme op .. Er bange for han stoppet med at trække vejret pludselig

Vi har ingen mulighed for at komme nogle steder , da vi intet kørekort har , og ikke har mulighed for nogler der kan køre

Han har 39 i feber så den er ikke så høj ...

Tror i vagtlægen kommer ud hvis i dette tilfælde ??

Min dreng hostede også meget for en måneds tid siden snart, han havde omkring 38,5 - 39 feber og var lidt sløj.. Vi ringede til vagtlægen og sagde vi havde mistanke om han havde halsbetændelse, og ganske rigtigt, han havde halsbetændelse.

Jeg synes du skal kræve at få ham tjekket.. 

God bedring med ham 

Anmeld

30. januar 2012

Maja_4000

Hvad sagde lægen ? Og hvordan går det med ham ? 

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Hvad sagde lægen ? Og hvordan går det med ham ? 

OPDATE :

Lægen var hos os omkring lidt i tolv ..
Han sagde at der sad lidt på hans ene lunge , men ikke noget der kunne gøre han hostede SÅ meget som han gjorde ..
Han sagde han havde en mistanke om lungebetændelse(igen) , Og han fik noget pencilin(igen) ..

Hvis han fortsatte med at pive når han hoster efter pencilin kuren , skulle vi gå til egen læge , for så tænkte han at det var astma ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.