Skal jeg ringe til vagtlægen ?? Igen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.579 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

morethanperfect

Oscar hoster og hoster helt vildt .. Han kastede op i går nat og i dag fordi han hostede
Det er som om der sidder noget i hans hals , noget slim eller noget der ikke kan komme op .. Er bange for han stoppet med at trække vejret pludselig

Vi har ingen mulighed for at komme nogle steder , da vi intet kørekort har , og ikke har mulighed for nogler der kan køre

Han har 39 i feber så den er ikke så høj ...

Tror i vagtlægen kommer ud hvis i dette tilfælde ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Nattøs

morethanperfect skriver:

Oscar hoster og hoster helt vildt .. Han kastede op i går nat og i dag fordi han hostede
Det er som om der sidder noget i hans hals , noget slim eller noget der ikke kan komme op .. Er bange for han stoppet med at trække vejret pludselig

Vi har ingen mulighed for at komme nogle steder , da vi intet kørekort har , og ikke har mulighed for nogler der kan køre

Han har 39 i feber så den er ikke så høj ...

Tror i vagtlægen kommer ud hvis i dette tilfælde ??

Jeg tror ærligt ikke at vagtlægen vil mene at det er kritisk nok... desværre.. tror lægen vil sige du skal vente til egen læge i morgen. men forstår udemærket godt at du har lyst til at ringe til dem.. men hvis du er nervøs for om vagtlægen vil tage dig seriøst, så vent til i morgen.

Anmeld

29. januar 2012

Maja_4000

Flere i min mg har haft besøg af lægevagten .. De har bare grædt lidt i telefonen 

Når vi ringer til lægevagten , vil de kun se os , hvis vi ikke kan få kontakt til Caroline .. Og selv der skal vi komme til dem 

Så jeg tror at det er meget forskelligt :b

God bedring med ham ! 

Anmeld

29. januar 2012

Pige2009

Har du prøvet at give ham lidt varm mælk med honning? Det har jeg nærmest rendt i pendulfart med til Laura de sidste to nætter, da hun også har hostet gevaldigt

Anmeld

29. januar 2012

Malthes mor

Hvorfor ringer du ikke. Så finder du da ud af om vagtlægen vil komme ud til dig eller ej? Jeg ville selv gøre det, hvis jeg ikke havde hverken bil eller kortet. Det har jeg, så helt personligt, ville jeg insistere på en konsultation hertil aften, og ikke vente til i morgen. Hvis vagtlægen hverken er til at stikke eller hugge i, så er der selvfølgelig ikke andet at gøre, end at vente til i morgen. Men i første omgang ville jeg ringe...Og måske lægge lidt ekstra til temperaturen. Ved det godt, men nogle gange hjælper det

Kan godt forstå dine bekrymringer

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Nattøs skriver:

Jeg tror ærligt ikke at vagtlægen vil mene at det er kritisk nok... desværre.. tror lægen vil sige du skal vente til egen læge i morgen. men forstår udemærket godt at du har lyst til at ringe til dem.. men hvis du er nervøs for om vagtlægen vil tage dig seriøst, så vent til i morgen.

Vi har været der mange gange eftrehånden , hvor han sidste gang mente det var lungebetændelse .. 
De andre gange har de sagt at de meget gerne ville se på ham ..

Jeg kan ikke vente til i morgen , Han skriger og hoster og er bange for at han blir kvalt i sit eget snot og slim  

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Flere i min mg har haft besøg af lægevagten .. De har bare grædt lidt i telefonen 

Når vi ringer til lægevagten , vil de kun se os , hvis vi ikke kan få kontakt til Caroline .. Og selv der skal vi komme til dem 

Så jeg tror at det er meget forskelligt :b

God bedring med ham ! 

Se svar ovenover 

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Har du prøvet at give ham lidt varm mælk med honning? Det har jeg nærmest rendt i pendulfart med til Laura de sidste to nætter, da hun også har hostet gevaldigt

Åhh vi har ingen honning , og er lige løbet tør for mælk her til aften 

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

Malthes mor skriver:

Hvorfor ringer du ikke. Så finder du da ud af om vagtlægen vil komme ud til dig eller ej? Jeg ville selv gøre det, hvis jeg ikke havde hverken bil eller kortet. Det har jeg, så helt personligt, ville jeg insistere på en konsultation hertil aften, og ikke vente til i morgen. Hvis vagtlægen hverken er til at stikke eller hugge i, så er der selvfølgelig ikke andet at gøre, end at vente til i morgen. Men i første omgang ville jeg ringe...Og måske lægge lidt ekstra til temperaturen. Ved det godt, men nogle gange hjælper det

Kan godt forstå dine bekrymringer

Ringer også nu for han skriger helt vildt og hoster . Er bange for han blir kvalt i sit eget snot og slim 

Anmeld

29. januar 2012

katrineoerum

Jeg mene at de kommer ud efter kl elleve. Det gjorde de med din søn da han var lille selv om vi sagtens selv kunne komme ud til ham. Jeg vlle ringe. Heler en gang for meget end en gang for lidt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.