i tvivl ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

tulle92

ja tøsser jeg er i tvilvl om hvad jeg vil uddanne mig til så ville høre jer hvad i uddaner jeg til eller er uddannet som

knus knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

L&V

Jeg er uddannet til Pædagogisk assistent.. ELSKER mit arbejde

Anmeld

29. januar 2012

Maise86

Jeg er igang som socialrådgiver. Det er min drømmeuddannelse. 

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

jeg er ved at uddanne mig til finansøkonom, og ender forhåbentlig som ejendomsmægler når jeg er færdig på skolen..

Anmeld

29. januar 2012

De3Guldklumper

Jeg er uddannet salgsassisten med speciale i lingeri - rigtig spændende område Nu er jeg ved at uddanne mig til kontorassistent med speciale i administration. Jeg har valgt at søge nye græsgange da butikslivet ikke kan forenes med familielivet herhjemme - samt at jeg heller ikke vil gå glip af alt kvalitetstiden med mine dejlige unger.

Anmeld

29. januar 2012

hende-nanna

Jeg er i gang med en gymnasialuddannelse lige nu (HTX), men vil enten uddanne mig til:

• Fysioterapeut
  • Sygeplejerske
  • Sundhedsplejerske
  • Eller noget med ernæring

Anmeld

29. januar 2012

Svenne

Jeg er uddannet og arbejder som Revisorassistent og er lige blevet færdig som AkademiMerkonom ved siden af...

Anmeld

29. januar 2012

LMA

Jeg er ved at uddanne mig til pædagog - fantastisk fag med forskellige arbejdsmuligheder

Anmeld

29. januar 2012

FamilenStorm

tulle92 skriver:

ja tøsser jeg er i tvilvl om hvad jeg vil uddanne mig til så ville høre jer hvad i uddaner jeg til eller er uddannet som

knus knus

Læser ernæring og sundhed... Skøn udd..

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Synes også det var svært at vælge udd. da jeg blev færdig med HH, men så tog jeg sosu-hjælperen og arbejdede i et par år med det og nu vil jeg til at læse videre når min barsel slutter.

Jeg er lidt i vildrede men det bliver et af nedenstående jeg søger ind på

Sosu-ass, fysioterapeut, ergoterapeut eller diætist.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.