Brok, brok, brok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

tinasmor

Kære ts. Jeg har også haft en skod graviditet, så jeg føler med dig. Men på den anden side er det vigtigt, at både manden og kvinden nogle gange ser igennem nogle ting. Ja det var ikke fedt hvad han gjorde. Men er sikker på at han også nogle gange synes du er irreterende, brokkende og alt det vi gravide kvinder nu engang er når vi er gravide. Måske han prøver at se igennem fingerne med det fordi han VED det ikke er fedt med kvalme, ondt i ryggen osv når du venter hans barn. Men både mor og far kan have off-dage og selv om det er irreterende, så er jeg sikker på han kan "make it up" ved at bære de tunge indkøbsposer eller give en gang massage næste gange du har ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Kære ts. Jeg har også haft en skod graviditet, så jeg føler med dig. Men på den anden side er det vigtigt, at både manden og kvinden nogle gange ser igennem nogle ting. Ja det var ikke fedt hvad han gjorde. Men er sikker på at han også nogle gange synes du er irreterende, brokkende og alt det vi gravide kvinder nu engang er når vi er gravide. Måske han prøver at se igennem fingerne med det fordi han VED det ikke er fedt med kvalme, ondt i ryggen osv når du venter hans barn. Men både mor og far kan have off-dage og selv om det er irreterende, så er jeg sikker på han kan "make it up" ved at bære de tunge indkøbsposer eller give en gang massage næste gange du har ondt.

ja det er rigtig, det er bare svært at se igennem det n¨r hormoner raser, men er kølet ned nu og skal over i sofaen og hygge nu med ham..

heldigvis k'ler jeg hurtigt af og vi bære ikke nag

tak for din besked

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

hmmmmmm....... har i en micobølgeovn for så ville jeg nok også blive sur. 

Men ja engang skader nok ikke de får slik på en forkert dag

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

hmmmmmm....... har i en micobølgeovn for så ville jeg nok også blive sur. 

Men ja engang skader nok ikke de får slik på en forkert dag

ja det gar vi også...

Det er deværre ikke første gang med slik på den forkerte dag, men det var første gang det var byttet ud med rigtig mad

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

ja det gar vi også...

Det er deværre ikke første gang med slik på den forkerte dag, men det var første gang det var byttet ud med rigtig mad

nu ved jeg godt at vi i nu ikke har nogen fødte børn men min skat han er lige så "dum" på det felt med ikke at varme mad op. Jeg var på ferie i 4 dage og jeg havde pænt sørget for, at der var mad i fryseren, altså kødsovs, suppe osv, som han kun skulle varme op og koge pasta osv til... da jeg kommer hjem efter de 4 dage, spørger jeg ham, om han havde fået brugt maden??? øhhhhh nej kun den ene dag resten af dagene havde han bare spist boller hehe ja min skat kan spise boller med ost og skinke alle ugens dage

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

nu ved jeg godt at vi i nu ikke har nogen fødte børn men min skat han er lige så "dum" på det felt med ikke at varme mad op. Jeg var på ferie i 4 dage og jeg havde pænt sørget for, at der var mad i fryseren, altså kødsovs, suppe osv, som han kun skulle varme op og koge pasta osv til... da jeg kommer hjem efter de 4 dage, spørger jeg ham, om han havde fået brugt maden??? øhhhhh nej kun den ene dag resten af dagene havde han bare spist boller hehe ja min skat kan spise boller med ost og skinke alle ugens dage

Haha de mænd altså ..

Hvad skulle vi dog gøre uden dem

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Haha de mænd altså ..

Hvad skulle vi dog gøre uden dem

hehe ja.. han er virkelig ikke særlig god til at lave maden. han GIDER ikke..så her i hytten er det mig der står for maden, med mindre at jeg virkelig er så dårlig at jeg ikke kan.. også spørger han om vi ikke bare kan købe.. men siger tit nej hvis jeg altså har tøet kød op. så han bliver pænt vejledt i hvordan tingene skal laves også bliver han så "stolt" når det er færdig, fordi at det var hurtigere at lave end købe hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.