Armen jeg er så træt af min mand lige nu....JESUS...
Er lige ano, så hvis i kan genkende hvem er, så vær sød at bevare min ano.
Jeg er halvvejs gravid med mit andet barn, og i starten led jeg meeeeeget af kvalme.
Da kvalmen forsvandt har jeg on og off, hverdag haft hovedpiner, nogle gange små andre gang store. De burde forsvinde omkring nu, men de er har stadig øvøv.
Jeg har så også for små 2 uger siden, fået bøvl med den en side af min ryg, grundet min graviditet. Dvs. at uden varsel kan få et jag gennem lænden og ned i det ene ben, som gør frygteligt ondt, og jeg kan intet gøre, da det bare gør ondt. Men med et andet barn der skal hentes og have mad, må jeg bide mig igennem smerten og ordne hvad jeg skal.
Hver weekend stå jeg op med børne, hvilket jeg IKKE har noget i mod, da jeg ikke er typen der sover længe, mens min mand får lov at sove.
Når men det var lidt om mig...
Jeg har så været på arbejde i dag, oppe hele natten med et lille over træt menneske og da jeg kom hjem ville jeg bare gerne slappe af. kl. 17.30 træder jeg ind.
Børne sidder foran tv med SLIK!!!!!!!!!
Hvor er aftens maden? og hvorfor fanden har de fået slik?
Jamen det var fordi han havde fået hovedpine og havde bare brug for at slappe af og børne var sultne.
OMFG!!!!!!!!!!! ARE YOU FUCKING KITTING ME?
Så lav noget fucking mad, du skal sgu da bare varme lagsagne fra igår, hvor svært kan det være!!!!
Jeg er så gal og han fattede bare minus, han kunne slet ikke forstå at jeg var så vred, jeg var da også tit dårlig og havde ondt...
Ja det er rigtig men jeg har fandme altid ordne det jeg skulle! og jeg synes egentlig godt han måtte tage sig lidt sammen og vokse op.
Er det bare mig eller han manden i lam i ruen???
Ej undskyld det blev langt, jeg måtte lige ud med mine frustationer.
Han er ellers altid sød og forstående og kan klare mine hormon bomber, men denne her, den synes jeg var for langt ude.....