„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Her i huset var vi igennem en tur også med falsk strubehoste i mandags... det var rigtig slemt den første nat og anden nat sov han hos mig på maven, men det var ikke nødvendig, at stå med hovedet ud af vinduet som første nat... tredje nat sov han igennem uden problemer, men hold da fest han hoster og hoster og det gør de altid i fjorten dage efter sådan en omgang... Vores den store dreng har haft 2 omgange med falsk sturbehoste, hvor vi har måtte putte ham i flyverdragt og gå helt udenfor, før han fik det bedre.....
Det er sindsyg ubehagelig, når de får det... denne gang blev vi truet med indlæggelse, men vi kom igennem det uden.. puha... men jeg var helt ude i tovene, da han er født i uge 25+0, så han er endnu mere sart, end børn født til tiden, men vi slap igennem denne gang... skønt..
Jeg tror, at det værste var i nat, for jeres vedkommende, men du kommer alligevel til at sove på stikkerne... for man liggger og lytter hele tiden efter deres vejrtrækning... men det bedste du kan gøre, er at have kold vand/væske klar, is, og så hæve hovedgæret, så de ligger højt, da det letter deres vejrtrækning de følgende dage...
God bedring med det bette pus..
Knus Mette
Anmeld