hader det her :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Zeus

Baagøe skriver:

Selvfølgelig er det ikke iorden at opføre sig sådan, og jeg synes, det siger mere om hende og hendes mand end om jer. Jeg ville nok forsøge at tale med dem om det og spørge om det virkelig er rigtigt til at starte med.

Jeg synes absout ikke, du skal begynde at spekulere i, at din datter og hendes faster ikke kan se eller lære hinanden at kende, for så falder du direkte ned på hendes niveau, og lader det jo egentlig også gå ud over din datter, hvis hun ikke lærer faster at kende.

Kh. Linda

Til ts:

Min familie har altid gjort det med, at hvis nogen blev uvenner så kunne vi ikke ses med den og den.. Hvis mine forældre blev uvenner med min mormor, så måtte vi ikke besøge vores mormor - selvom hun boede 2 min fra min skole.
Nu her blev jeg uvenner med nogen af mine søskende lige inden jul, og ingen af dem sendte julegaver til nogen af mine døtre..

Jeg synes det er så lavt at bruge børnene i de voksnes konflikter, det er ikke børnenes skyld, at de voksne ikke kan finde ud af det! Det med din svigerinde og dig, er noget mellem dig og din svigerinde, ikke mellem din svigerinde og din datter..

Også for fremtiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Héj Baby.dkpiger! Synes i det her er -ok opførsel?

Min datter skal døbes her d. 12/2;i & vi fik for en måneds tid siden sendt invitationerne ud til familiér & vennér! Min kærestes søster var helt vildt utålmodig og ventede invitationen som vi havde sendt afsted med postén. Samme dag hun endelig modtager brevet, ringer hun med en trist nyhed om hun & hendes familie ik kunne komme, da de havde biletter til Lalandia den dag, og det var en tur de længe havde lovet deres dreng på 12 år - og naturligvis acceptere vi dette, og synes det var rigtig ærgeligt. Par dage efter får vi afvide af min kærestes mor at, de slet ikke skulle til Lalandia, men det hele strandede på den 30 års fødselsdag mig & min kæreste ik kom med til! hvilket hun dengang havde fuld forståelse for - da jeg på dette tidspunkt havde det rigtig skidt med mig selv, og ikke rigtig kunne passe mit arbejde eller tage mig sammen og havde brug for at være 'alene' og have min kæreste hos mig, forstod hun fuldt, på dette grundlad undlader hun vores barnedåb - og ikke mindst lader det gå ud over vores datter, og så min kærestes nevø heller ik ser sin kusine bli døbt pga hans søster, synes jeg er 2talt langt ude ! jeg er så skuffet og vræd ! at hun lyver - undlader noget der betyder meget for os, og ikke mindst er så barnlig !! hun er 30år virker ellers som en meget modent menneske, Men min kæreste har sagt at hun altid har været styg og er et kunkurrense menneske! Så piger? jeg skrev så til hende - hvor skuffet jeg var over hende, og vidste hun havde løget - og derfor blev hun ik inviteret til mere !! hun har endnu ikke svaret på min sms, & det er IKKE kun hans søster der er sådan. hans familie  er ret impulsive kan ikke holde et ord, og bagtaler... men kom ret bag på mig at hans søster var sådan, for hende talte jeg ellers fint med og hun hjalp mig i de hårde tider når det var svært med forældrene der skændes og råbte .. og nu er hun ligedan! kan jeg tillade mig, sætte hånden på bordet, og sige til hende at hun ikke får glæden ved at se vores barn længere !???

Synes faktisk det værste er at deres mor vil være sladre tante mellem sine børn Jeg ville godt nok blive skuffet hvis min mor gjorde sådan!

Hvis jeg var dig ville jeg ignorere det, det er hende der har et problem 

Anmeld

30. januar 2012

MortilElias2010

lotchen skriver:

Uanset hvor vred og skuffet du er, så synes jeg du skal lade være med at bruge din datter (et levende menneske) som middel til straf og afpresning, det er så usympatisk. Din datter OPLEVER jo ikke at faster ikke er med til barnedåben, så at tillægge hende det som et tab blot for at retfærdiggøre at de ikke skal ses virker   - ja, umodent og på samme niveau som din kærestes søster.

Hold fast i, at DU er skuffet over det - måske hun var rigtig skuffet over at du ikke ville komme til hendes fest. Det har hun vel også lov til.... tag den med søsteren og få det ud af verden, der er ingen der bliver lykkelig af at bære på gammelt nag!

Anmeld

30. januar 2012

MortilElias2010

Zeus skriver:

Til ts:

Min familie har altid gjort det med, at hvis nogen blev uvenner så kunne vi ikke ses med den og den.. Hvis mine forældre blev uvenner med min mormor, så måtte vi ikke besøge vores mormor - selvom hun boede 2 min fra min skole.
Nu her blev jeg uvenner med nogen af mine søskende lige inden jul, og ingen af dem sendte julegaver til nogen af mine døtre..

Jeg synes det er så lavt at bruge børnene i de voksnes konflikter, det er ikke børnenes skyld, at de voksne ikke kan finde ud af det! Det med din svigerinde og dig, er noget mellem dig og din svigerinde, ikke mellem din svigerinde og din datter..

Også for fremtiden

Anmeld

2. februar 2012

Pige2009

Zeus skriver:

Til ts:

Også for fremtiden

Lige præcis

Anmeld

2. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Nu fik jeg så snakket med hende. & hun har ikke løget.. Hun skal nemlig til Lalandia .. men fordi hendes mor ikke skulle vide de tog på rejse (fordi hun mener de ikke skal blande sig i alt ) begrundede hendes fødselsdag som undskyldning.. Men hun i virkeligheden rigtig sku til lalandia, og det ville koste hende 1500,- hvis hun ældre på noget...

forstår ikke deres familie konflikt eller noget som helt af de skal skjule ting og sager for hinanden, Men 1 ting ved vi, 1 anden ting ved hendes mor.. Jojo!

Det lyder kompliceret, men bare I kan finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.