Baagøe skriver:
Selvfølgelig er det ikke iorden at opføre sig sådan, og jeg synes, det siger mere om hende og hendes mand end om jer. Jeg ville nok forsøge at tale med dem om det og spørge om det virkelig er rigtigt til at starte med.
Jeg synes absout ikke, du skal begynde at spekulere i, at din datter og hendes faster ikke kan se eller lære hinanden at kende, for så falder du direkte ned på hendes niveau, og lader det jo egentlig også gå ud over din datter, hvis hun ikke lærer faster at kende.
Kh. Linda

Til ts:
Min familie har altid gjort det med, at hvis nogen blev uvenner så kunne vi ikke ses med den og den.. Hvis mine forældre blev uvenner med min mormor, så måtte vi ikke besøge vores mormor - selvom hun boede 2 min fra min skole.
Nu her blev jeg uvenner med nogen af mine søskende lige inden jul, og ingen af dem sendte julegaver til nogen af mine døtre..
Jeg synes det er så lavt at bruge børnene i de voksnes konflikter, det er ikke børnenes skyld, at de voksne ikke kan finde ud af det! Det med din svigerinde og dig, er noget mellem dig og din svigerinde, ikke mellem din svigerinde og din datter..
Også for fremtiden 
Anmeld