hader det her :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Anonym trådstarter

Héj Baby.dkpiger! Synes i det her er -ok opførsel?

Min datter skal døbes her d. 12/2;i & vi fik for en måneds tid siden sendt invitationerne ud til familiér & vennér! Min kærestes søster var helt vildt utålmodig og ventede invitationen som vi havde sendt afsted med postén. Samme dag hun endelig modtager brevet, ringer hun med en trist nyhed om hun & hendes familie ik kunne komme, da de havde biletter til Lalandia den dag, og det var en tur de længe havde lovet deres dreng på 12 år - og naturligvis acceptere vi dette, og synes det var rigtig ærgeligt. Par dage efter får vi afvide af min kærestes mor at, de slet ikke skulle til Lalandia, men det hele strandede på den 30 års fødselsdag mig & min kæreste ik kom med til! hvilket hun dengang havde fuld forståelse for - da jeg på dette tidspunkt havde det rigtig skidt med mig selv, og ikke rigtig kunne passe mit arbejde eller tage mig sammen og havde brug for at være 'alene' og have min kæreste hos mig, forstod hun fuldt, på dette grundlad undlader hun vores barnedåb - og ikke mindst lader det gå ud over vores datter, og så min kærestes nevø heller ik ser sin kusine bli døbt pga hans søster, synes jeg er 2talt langt ude ! jeg er så skuffet og vræd ! at hun lyver - undlader noget der betyder meget for os, og ikke mindst er så barnlig !! hun er 30år virker ellers som en meget modent menneske, Men min kæreste har sagt at hun altid har været styg og er et kunkurrense menneske! Så piger? jeg skrev så til hende - hvor skuffet jeg var over hende, og vidste hun havde løget - og derfor blev hun ik inviteret til mere !! hun har endnu ikke svaret på min sms, & det er IKKE kun hans søster der er sådan. hans familie  er ret impulsive kan ikke holde et ord, og bagtaler... men kom ret bag på mig at hans søster var sådan, for hende talte jeg ellers fint med og hun hjalp mig i de hårde tider når det var svært med forældrene der skændes og råbte .. og nu er hun ligedan! kan jeg tillade mig, sætte hånden på bordet, og sige til hende at hun ikke får glæden ved at se vores barn længere !???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Pige2009

Selvfølgelig er det ikke iorden at opføre sig sådan, og jeg synes, det siger mere om hende og hendes mand end om jer. Jeg ville nok forsøge at tale med dem om det og spørge om det virkelig er rigtigt til at starte med.

Jeg synes absout ikke, du skal begynde at spekulere i, at din datter og hendes faster ikke kan se eller lære hinanden at kende, for så falder du direkte ned på hendes niveau, og lader det jo egentlig også gå ud over din datter, hvis hun ikke lærer faster at kende.

Kh. Linda

Anmeld

29. januar 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Selvfølgelig er det ikke ok opførsel - det lyder næsten, som om hun har gået og ventet på en lejlighed til at "snyde" jer for opmærksomhed. Det virkeligt åndssvage er, at hun så ikke engang siger direkte til jer, at det er det, der er tale om, i stedet for at lyve. Nu har du jo konfronteret hende med det, og så må I få hul på bylden - hun er åbenbart blevet mere såret, end hun ville stå ved, da I udeblev fra hendes fødselsdag.

Jeg synes helt bestemt, det vil være virkelig dumt af dig/jer at straffe hende ved at forbyde hende at se jeres datter. Jeg kan simpelthen ikke fordrage tanken om, at man bruger børnene som gidsler, når der er drama blandt de voksne - som om, et barn er en genstand, man kan bruge til hhv. straf og belønning.

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Selvfølgelig er det ikke iorden at opføre sig sådan, og jeg synes, det siger mere om hende og hendes mand end om jer. Jeg ville nok forsøge at tale med dem om det og spørge om det virkelig er rigtigt til at starte med.

Jeg synes absout ikke, du skal begynde at spekulere i, at din datter og hendes faster ikke kan se eller lære hinanden at kende, for så falder du direkte ned på hendes niveau, og lader det jo egentlig også gå ud over din datter, hvis hun ikke lærer faster at kende.

Kh. Linda

det rigtig nok. Men jeg er bare så enormt skuffet, og hun har endnu ikke svaret på min sms. Da jeg fandt ud af hun havde løget, mistede jeg ALT overfor hende.. og synes min datter fortjente bedre..

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Selvfølgelig er det ikke ok opførsel - det lyder næsten, som om hun har gået og ventet på en lejlighed til at "snyde" jer for opmærksomhed. Det virkeligt åndssvage er, at hun så ikke engang siger direkte til jer, at det er det, der er tale om, i stedet for at lyve. Nu har du jo konfronteret hende med det, og så må I få hul på bylden - hun er åbenbart blevet mere såret, end hun ville stå ved, da I udeblev fra hendes fødselsdag.

Jeg synes helt bestemt, det vil være virkelig dumt af dig/jer at straffe hende ved at forbyde hende at se jeres datter. Jeg kan simpelthen ikke fordrage tanken om, at man bruger børnene som gidsler, når der er drama blandt de voksne - som om, et barn er en genstand, man kan bruge til hhv. straf og belønning.

nej, det sandt. Men jeg blev rigtig skuffet over hende. Virkelig skuffet! jeg havde den følelse af - betyder vores datter ikke noget ? og hvis hun kunne få sig selv til at udblive fra noget så vigitgt for vores datter, kan jeg heller ikke så hvad jeg kan bruge hende til længere ude i fremtiden, hvem ved om hun så ikke kan komme med en syg undskyldning og melder abrud når vores barn ' runder et år '

så kommer der ikke andet ud af det end svigt, og det tror jeg næppe blir til noget positivt.. jeg forbereder mig egentlig lidt bare på, hvornår er næste gang?? beskytte min lille pige fra sådan nogle mennesker..

Anmeld

29. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

det rigtig nok. Men jeg er bare så enormt skuffet, og hun har endnu ikke svaret på min sms. Da jeg fandt ud af hun havde løget, mistede jeg ALT overfor hende.. og synes min datter fortjente bedre..

Tag ud til dem og tal ansigt til ansigt Det ville jeg gøre - kan godt forstå, du er skuffet, men det andet læser simpelthen ikke noget.

Anmeld

30. januar 2012

klmf

Uanset hvor vred og skuffet du er, så synes jeg du skal lade være med at bruge din datter (et levende menneske) som middel til straf og afpresning, det er så usympatisk. Din datter OPLEVER jo ikke at faster ikke er med til barnedåben, så at tillægge hende det som et tab blot for at retfærdiggøre at de ikke skal ses virker   - ja, umodent og på samme niveau som din kærestes søster.

Hold fast i, at DU er skuffet over det - måske hun var rigtig skuffet over at du ikke ville komme til hendes fest. Det har hun vel også lov til.... tag den med søsteren og få det ud af verden, der er ingen der bliver lykkelig af at bære på gammelt nag!

Anmeld

30. januar 2012

jydeinden

lotchen skriver:

Uanset hvor vred og skuffet du er, så synes jeg du skal lade være med at bruge din datter (et levende menneske) som middel til straf og afpresning, det er så usympatisk. Din datter OPLEVER jo ikke at faster ikke er med til barnedåben, så at tillægge hende det som et tab blot for at retfærdiggøre at de ikke skal ses virker   - ja, umodent og på samme niveau som din kærestes søster.

Hold fast i, at DU er skuffet over det - måske hun var rigtig skuffet over at du ikke ville komme til hendes fest. Det har hun vel også lov til.... tag den med søsteren og få det ud af verden, der er ingen der bliver lykkelig af at bære på gammelt nag!

meget enig her

Anmeld

30. januar 2012

morstinus

min mands søster har været nøjagtig ligesom du skriver der. beregnene, opmærksomheds krævende og egoistisk.

Hun har selv en søn på samme alder som vores ældste datter. min svigermor har været meget krævende overfor os, at nu skulle vi jo sørge for at de to små kunne tilbringe noget tid sammen. Vi har forsøgt, men hans søster har ikke vist nogen intereresse for at de skulle have et forhold til hinanden.

hun er gentlig en meget sød pige, og der er mange der har været overrasket når jeg har fortalt dem hvordan hun virkelig er.

men, ja, vi har givet op lige så stille. vores datter hygger sig med sin fætter når de tilfældigvis bliver passet samme dag ude ved farmor.

farmoderen ringer heller ikke hvis hun passer min mands søsters søn. og spørger om vores datter og ham skulle lege sammen.

så det er gledet ud lige så stille. men det er noget man lige skal acceptere.

jeg forstår godt din følelse. man har jo lukket mandens familie ind på samme vilkår som sin egen familie. man står der med åbne arme og så får man sådan en "lussing" når folk fra ens egen familie behandler en på den måde.

Du skal tænke at din datter ikke lider noget afsavn. hun opfatter ikke sin faster som noget vigtigt. det gør vores datter ikke som sådan. hun kan huske dem, og synes det er hyggeligt når de kommer på besøg.  jeg har valgt at snakke lidt med min mand om det og vi har fået det på plads sådan, at vi ikke ser dem ud over det med fødselsdage.

inviter hende selvom hun så siger nej. så er det ikke dig er der "lorten" men hende selv. hvis hun ingen samvittighed har, så kan du heller ikke presse den ned over hovedet på hende. det er jo hende der er taberen, hvis hun hellere vil undgå at være sammen med jer  men det er hårdt, og det tager noget tid at komme til hvor vi er endt. vi inviterer stadig til fødselsdage, og blir også inviteret. og så står det frit om vi vil komme eller ej.

glem hende. hun er ikke det værd.

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Tag ud til dem og tal ansigt til ansigt Det ville jeg gøre - kan godt forstå, du er skuffet, men det andet læser simpelthen ikke noget.

Nu fik jeg så snakket med hende. & hun har ikke løget.. Hun skal nemlig til Lalandia .. men fordi hendes mor ikke skulle vide de tog på rejse (fordi hun mener de ikke skal blande sig i alt ) begrundede hendes fødselsdag som undskyldning.. Men hun i virkeligheden rigtig sku til lalandia, og det ville koste hende 1500,- hvis hun ældre på noget...

forstår ikke deres familie konflikt eller noget som helt af de skal skjule ting og sager for hinanden, Men 1 ting ved vi, 1 anden ting ved hendes mor.. Jojo!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.