Nordjysk kagemand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Maja_4000

Ej , hvor sjovt Jeg har ALDRIG fået kagemand med flødeskum på - Er så også fra Sjælland .. Kunne bare ikke forestille mig brunsviger med flødeskum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Fenja09

trunte89 skriver:

Bor i korsør, og har aldrig set eller hørt om det før. (synes det lyder lidt underligt )
Tror jeg satser på selv at lave det ellers bliver det hurtigt dyrt synes jeg.

Okay god idé - så skal du bare lave en almindelig brunsviger formet som en mand, piske noget fløde ( ligesom den fynske brunsviger) og så pynter du fløden med en rød kagegele, som en streg

Nogen putter også slik på

Anmeld

29. januar 2012

Nitz - <3 David

trunte89 skriver:

Sper, tak men er det bare alm. Flødeskum? Min kæreste snakkede nemlig om, at det var noget sødt noget?

Jeg vil mene at der bare er alm. flødeskum på.. Men man kunne måske søde det med en lille smugle flormelis?

Anmeld

29. januar 2012

**Ønskebabyen

Det ér også en god kagemand, så den kan jeg godt forstå at han ønsker sig! :-)

meeen, det er altså ikke bare flødeskum der skal på toppen! Hvis han forventer det er det søde, vil han kun blive skuffet hvis det er rent flødeskum du kommer på! Det er bare ikke det samme....

Tror det søde ovenpå er en form for råcreme -noget flødeskum pisket sammen med æggesnaps ;-)

Anmeld

29. januar 2012

trunte89

Fenja09 skriver:

Okay god idé - så skal du bare lave en almindelig brunsviger formet som en mand, piske noget fløde ( ligesom den fynske brunsviger) og så pynter du fløden med en rød kagegele, som en streg

Nogen putter også slik på

Super. Tak det der gele, er det noget man køber færdiglavet ved du det?

Anmeld

29. januar 2012

trunte89

Nitz - <3 David skriver:

Jeg vil mene at der bare er alm. flødeskum på.. Men man kunne måske søde det med en lille smugle flormelis?

Tak, jeg må prøve mig lidt frem med det flødeskum

Anmeld

29. januar 2012

trunte89

Tøsen* skriver:

Det ér også en god kagemand, så den kan jeg godt forstå at han ønsker sig! :-)

meeen, det er altså ikke bare flødeskum der skal på toppen! Hvis han forventer det er det søde, vil han kun blive skuffet hvis det er rent flødeskum du kommer på! Det er bare ikke det samme....

Tror det søde ovenpå er en form for råcreme -noget flødeskum pisket sammen med æggesnaps ;-)

Hehe, synes det lyder lidt underligt
Ja, han taler nemlig meget om det søde flødeskum, så jeg må prøve mig lidt frem med noget forskelligt.

Anmeld

29. januar 2012

trunte89

Maja_4000 skriver:

Ej , hvor sjovt Jeg har ALDRIG fået kagemand med flødeskum på - Er så også fra Sjælland .. Kunne bare ikke forestille mig brunsviger med flødeskum

Hehe, jeg kan slet heller ikke forestille mig det

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

trunte89 skriver:

Super. Tak det der gele, er det noget man køber færdiglavet ved du det?

Du kan se her, hvordan man kan lave det - det kan nok gøres på flere måder

http://www.kvalimad.dk/opskrifter/gele-af-frugtsaft

Anmeld

29. januar 2012

trunte89

Fenja09 skriver:

Du kan se her, hvordan man kan lave det - det kan nok gøres på flere måder

http://www.kvalimad.dk/opskrifter/gele-af-frugtsaft

Perfekt! Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.