drøn i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Nemesis

MetteMTH skriver:

Ja det syntes jeg også er for dårligt, men der er mange børn der skal have lagt dem ind.. men hun må godt blive ammet fire timer før og må også godt drikke 2 timer før.. Juice og saftevand.. Så hun får da lidt i maven.. Kender også en, hendes dreng er ligeså gammel som min datter og han kom først til kl.12.00 det er også sent.. Det er langtid at faste.. 

Ja der er mange børn..uhh jeg er glad for min ørelæge da. Når der er så meget run på, er det ikke kun fredag de bruger på dræn, så kan de også bruge fx en tirsdag indtil kl 10 og lægge dræn ind..så starter de tilgengæl kl 7 eller 6.30

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

MetteMTH

Nemesis skriver:

Ja der er mange børn..uhh jeg er glad for min ørelæge da. Når der er så meget run på, er det ikke kun fredag de bruger på dræn, så kan de også bruge fx en tirsdag indtil kl 10 og lægge dræn ind..så starter de tilgengæl kl 7 eller 6.30

Der har du været heldig.. Syntes heller ikke de er så flinke der.. Malou har haft problemer med ørene siden september.. Det er langtid og haft mellemørebetændelse MANGE gange.. Hun sover rigtig dårligt om natten og er altid træt.. Hendes balance er heller ikke for go.. 

Anmeld

28. januar 2012

Nemesis

MetteMTH skriver:

Der har du været heldig.. Syntes heller ikke de er så flinke der.. Malou har haft problemer med ørene siden september.. Det er langtid og haft mellemørebetændelse MANGE gange.. Hun sover rigtig dårligt om natten og er altid træt.. Hendes balance er heller ikke for go.. 

ja så var den slet ikke gået så længe hos min. De dræn Jonas på 5 år har nu, fik han en fredag efter en konsultation en onsdag hvor jeg klagede min nød og han selv havde målt væske også gangen før...han fik også fjernet polypper..

Anmeld

28. januar 2012

MetteMTH

Nemesis skriver:

ja så var den slet ikke gået så længe hos min. De dræn Jonas på 5 år har nu, fik han en fredag efter en konsultation en onsdag hvor jeg klagede min nød og han selv havde målt væske også gangen før...han fik også fjernet polypper..

Malou kommer først til i uge 7.. det er længe at vente, når hun har haft ondt så langtid..

Anmeld

28. januar 2012

trunte89

Nemesis skriver:

Hold da op det er sent. Min ørelæge har altid de små først og Jonas var 4 år før vi først havde tid kl 10.

Første gang vækkede jeg ham ved midnat og gav ham drikkeyoughurt og havde også givet ham havregrød inden ham blev lagt.

Så måtte han jo heldigvis få vand indtil 2 timer før. Vi var ude og lege så han slet ikke blev fristet af noget og også glemte det.

Kan dog slet ikke forstå at når din kun er 17 mdr. i ikke har en af de første tider!

Sisse

Sikke en betænksom ørelæge I har.
Vi havde en tid kl 13.40 i onsdags (Sara er 4 år) det var godt nok svært hele tiden at forklare at hun ikke måtte få noget.

Anmeld

28. januar 2012

MetteMTH

trunte89 skriver:

Vi havde en tid kl 13.40 i onsdags (Sara er 4 år) det var godt nok svært hele tiden at forklare at hun ikke måtte få noget.

ja de tænker sig ikke om.. De er jo sultne sådan nogle små pus..

Anmeld

28. januar 2012

trunte89

MetteMTH skriver:

ja de tænker sig ikke om.. De er jo sultne sådan nogle små pus..

Nej, det synd at sige. Vi endte med at vække hende ved 6 tiden så hun kunne få lidt mad, men det var jo ikke det vilde hun kunne spise der. (hun plejer at vågne mellem 8 og 9)
Oven i købet skulle hun også ha fjernet polypper og måtte kun spise flydende koldt et døgn efter, og yoghurt er hun ikke så vild med og kørte hurtigt træt i is. Så hun gik næsten to døgn uden mad.

Anmeld

28. januar 2012

Nemesis

trunte89 skriver:

Jamen tror både det giver mere ro til at lægge dræn og samtidig betyder det at klinikken ikke er lukket hele dagen, idet han primært bruger formiddagen på det og derfor kan have alm. konsultationer om eftermiddagen.

Jonas var 9 mdr. første gang og de tilbød os en tid kl 7.10, hvor jeg dog måtte sige at der var vi ikke stået op :-) Så vi fik en tid 7.30 så det var bare op og afsted.

Selv da min store søn på dengang 14 fik fjernet polypper var det en tid til kl 10.15..så det er hans politik ikke at lade børn og unge faste alt for længe.

Anmeld

28. januar 2012

trunte89

Nemesis skriver:

Jamen tror både det giver mere ro til at lægge dræn og samtidig betyder det at klinikken ikke er lukket hele dagen, idet han primært bruger formiddagen på det og derfor kan have alm. konsultationer om eftermiddagen.

Jonas var 9 mdr. første gang og de tilbød os en tid kl 7.10, hvor jeg dog måtte sige at der var vi ikke stået op :-) Så vi fik en tid 7.30 så det var bare op og afsted.

Selv da min store søn på dengang 14 fik fjernet polypper var det en tid til kl 10.15..så det er hans politik ikke at lade børn og unge faste alt for længe.

synes jeg også lyder rigtig godt.
Her kører de vidst bare igennem med, og tager spådan en hel dag til det. da vi var der oppe havde de en 14 patienter den da der skulle opereres.

Anmeld

28. januar 2012

K&S

MetteMTH skriver:

Hej.

Min datter på 17 månder, skal have lagt dræn ind... Men vi kommer først til kl.10.30, har i nogle ideer til, hvad man kan give sig til så hun ''glemmer'' maden ? og er det dumt at hun kommer sent i seng, eller skal hun bare i seng som hun plejer, tænker på at hun så får en ordentlig mundfuld havregryn inden hun skal sove, hun bliver stadig ammet, så det må da også give lidt der..

Anton fik lagt dræn i december, da han var 16 mdr. og vi havde også først en tid 10.50...! Jeg vækkede ham 04.30 og gav ham en stor portion havregrød, derefter hyggede vi med tegnefilm og dyner i sofaen :-) Anton tog så en lille morgenlur og derefter tog vi stille og roligt afsted med toget til ørelægen :-) jeg havde en juicebrik og en bolle med til ham, som han fik, da han var vågnet af narkosen :-) Det fungerede super! De må jo gerne få lidt væske indtil 2 timer før operationen :-)

Pøj pøj :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.