drøn i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Nemesis

MetteMTH skriver:

Ja det syntes jeg også er for dårligt, men der er mange børn der skal have lagt dem ind.. men hun må godt blive ammet fire timer før og må også godt drikke 2 timer før.. Juice og saftevand.. Så hun får da lidt i maven.. Kender også en, hendes dreng er ligeså gammel som min datter og han kom først til kl.12.00 det er også sent.. Det er langtid at faste.. 

Ja der er mange børn..uhh jeg er glad for min ørelæge da. Når der er så meget run på, er det ikke kun fredag de bruger på dræn, så kan de også bruge fx en tirsdag indtil kl 10 og lægge dræn ind..så starter de tilgengæl kl 7 eller 6.30

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

MetteMTH

Nemesis skriver:

Ja der er mange børn..uhh jeg er glad for min ørelæge da. Når der er så meget run på, er det ikke kun fredag de bruger på dræn, så kan de også bruge fx en tirsdag indtil kl 10 og lægge dræn ind..så starter de tilgengæl kl 7 eller 6.30

Der har du været heldig.. Syntes heller ikke de er så flinke der.. Malou har haft problemer med ørene siden september.. Det er langtid og haft mellemørebetændelse MANGE gange.. Hun sover rigtig dårligt om natten og er altid træt.. Hendes balance er heller ikke for go.. 

Anmeld

28. januar 2012

Nemesis

MetteMTH skriver:

Der har du været heldig.. Syntes heller ikke de er så flinke der.. Malou har haft problemer med ørene siden september.. Det er langtid og haft mellemørebetændelse MANGE gange.. Hun sover rigtig dårligt om natten og er altid træt.. Hendes balance er heller ikke for go.. 

ja så var den slet ikke gået så længe hos min. De dræn Jonas på 5 år har nu, fik han en fredag efter en konsultation en onsdag hvor jeg klagede min nød og han selv havde målt væske også gangen før...han fik også fjernet polypper..

Anmeld

28. januar 2012

MetteMTH

Nemesis skriver: