drøn i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

MetteMTH

Hej.

Min datter på 17 månder, skal have lagt dræn ind... Men vi kommer først til kl.10.30, har i nogle ideer til, hvad man kan give sig til så hun ''glemmer'' maden ? og er det dumt at hun kommer sent i seng, eller skal hun bare i seng som hun plejer, tænker på at hun så får en ordentlig mundfuld havregryn inden hun skal sove, hun bliver stadig ammet, så det må da også give lidt der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

MyLittleBaby

MetteMTH skriver:

Hej.

Min datter på 17 månder, skal have lagt dræn ind... Men vi kommer først til kl.10.30, har i nogle ideer til, hvad man kan give sig til så hun ''glemmer'' maden ? og er det dumt at hun kommer sent i seng, eller skal hun bare i seng som hun plejer, tænker på at hun så får en ordentlig mundfuld havregryn inden hun skal sove, hun bliver stadig ammet, så det må da også give lidt der..

Jeg tror at jeg havde givet hende en stor potion havregrød inden hun skulle i seng, og så havde jeg nok lagt hende en time senere i seng end normalt, i håb om at hun så kunne sove en time længere. Måske kan du give hende et langt bad om morgenen, hvis hun altså er glad for det?  Tænker at det kunne være en god idé. Og så ellers gemme frugt væk, hvis du har noget fremme hun kan se.

Held og lykke med hende  

Anmeld

28. januar 2012

MetteMTH

Thalita skriver:

Jeg tror at jeg havde givet hende en stor potion havregrød inden hun skulle i seng, og så havde jeg nok lagt hende en time senere i seng end normalt, i håb om at hun så kunne sove en time længere. Måske kan du give hende et langt bad om morgenen, hvis hun altså er glad for det?  Tænker at det kunne være en god idé. Og så ellers gemme frugt væk, hvis du har noget fremme hun kan se.

Held og lykke med hende  

lyder som en go ide.. Hun plejer selv at gå i skabene og tage kiks.. Det bliver bare så hårdt..

Anmeld

28. januar 2012

MyLittleBaby

MetteMTH skriver:

lyder som en go ide.. Hun plejer selv at gå i skabene og tage kiks.. Det bliver bare så hårdt..

Ja, det tænkte jeg også lige at hun måtte være gammel nok til at kunne. Jeg ved heller ikke lige hvad jeg havde gjort hvis det var min datter. Måske også en gå tur? 

Det er ærgeligt at man ikke kan forklare så små børn hvorfor de ikke må spise 

Anmeld

28. januar 2012

twinboys

En stor potion grød til nat mad og håbe hun sover længe dagen efter... og ja så ville jeg se lidt tv med hende i sengen hos dig eller på sofaen eller en god film hun elsker... Derefter hoppe i laaaaaaaaaaangt tid i bad og hygge og lege,... Så køre ud til der hvor hun skal have lagt dræn og er i i god tid så gå en tur hen og kig på noget og 1 2 3 så er det lagt....

Held og lykke til

Anmeld

28. januar 2012

Nemesis

Hold da op det er sent. Min ørelæge har altid de små først og Jonas var 4 år før vi først havde tid kl 10.

Første gang vækkede jeg ham ved midnat og gav ham drikkeyoughurt og havde også givet ham havregrød inden ham blev lagt.

Så måtte han jo heldigvis få vand indtil 2 timer før. Vi var ude og lege så han slet ikke blev fristet af noget og også glemte det.

Kan dog slet ikke forstå at når din kun er 17 mdr. i ikke har en af de første tider!

Sisse

Anmeld

28. januar 2012

MetteMTH

Nemesis skriver:

Hold da op det er sent. Min ørelæge har altid de små først og Jonas var 4 år før vi først havde tid kl 10.

Første gang vækkede jeg ham ved midnat og gav ham drikkeyoughurt og havde også givet ham havregrød inden ham blev lagt.

Så måtte han jo heldigvis få vand indtil 2 timer før. Vi var ude og lege så han slet ikke blev fristet af noget og også glemte det.

Kan dog slet ikke forstå at når din kun er 17 mdr. i ikke har en af de første tider!

Sisse

Ja det syntes jeg også er for dårligt, men der er mange børn der skal have lagt dem ind.. men hun må godt blive ammet fire timer før og må også godt drikke 2 timer før.. Juice og saftevand.. Så hun får da lidt i maven.. Kender også en, hendes dreng er ligeså gammel som min datter og han kom først til kl.12.00 det er også sent.. Det er langtid at faste.. 

Anmeld

28. januar 2012

MetteMTH

Nemesis skriver:

Sisse

Ja det syntes jeg også er for dårligt, men der er mange børn der skal have lagt dem ind.. men hun må godt blive ammet fire timer før og må også godt drikke 2 timer før.. Juice og saftevand.. Så hun får da lidt i maven.. Kender også en, hendes dreng er ligeså gammel som min datter og han kom først til kl.12.00 det er også sent.. Det er langtid at faste.. 

Anmeld

28. januar 2012

MetteMTH

Nemesis skriver:

Sisse

Anmeld

28. januar 2012

Hvem?

MetteMTH skriver:

Hej.

Lauge havde først tid kl. 13.00, da han var godt et år, men ville blor sige, at husk de må drikke optil to timer før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.