Anonym skriver:
Hold da op, hele 3 vidundere :-)
Jamen jeg vil gerne hører lidt om medicin og bivirkninger... Jeg skal have noget der starter med p og gonal f....
Kan det passe det hedder noget med pergotime(staves) ?
Det er meget forskelligt hvordan folk reagere, så kan kun tale for mig selv. Da jeg startede op skulle jeg på intensiv shopping i London, så det skal lige siges at vi gik meget rundt. Men jeg havde hedeture og fik et par gange om dagen, følelsen af at have drukket en masse genstande alt for hurtigt(Altså fik følelsen af at være fuld). Men med masser ar vand og ved at sætte mig ned gik det væk efter en 10 min. ca. Ellers tror jeg ikke jeg havde de helt store bivirkninger...
Jeg blev så scannet fredag for at se om der var et æg der var stort nok. Der var intet aktivitet i min venstre side, men 1 fint et i højre og 1 mere der måske kunne nå at blive stor nok til mandag hvor jeg skulle insemineres. Det gjorde slet ikke ondt på mig at blive indsemineret, hvilket det kan gøre på nogen.
7 uger efter blev jeg scannet igen og man må i den grad sige der var liv og hele 3 stks af dem. Sjovt nok skulle der være undfanget en i den side de ingen ting kunne se.
Så man skal både være forberedt på det er et negativt svar, men man skal i den grad også være forberedt på der kan komme mere end 1 barn.
Håber det var svar nok, ellers spørger du bare igen...
Held og lykke til jer...
Anmeld