del jeres iui oplevelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa...
I respekt for vores eget privatliv holder jeg dette privat og der for er jeg nødsaget til at være anonym... Beklager...

Vi har 2 børn og har ønsket en nummer 3 og efternøler længe men det er ikke lykkes... Nu skal vi så i behandling og starter mandag...

Metoden bliver iui...
Derfor vil jeg gerne hører jeres historier omkring iui...

På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Hop

Anmeld

28. januar 2012

Neki

Anonym skriver:

Hejsa...
I respekt for vores eget privatliv holder jeg dette privat og der for er jeg nødsaget til at være anonym... Beklager...

Vi har 2 børn og har ønsket en nummer 3 og efternøler længe men det er ikke lykkes... Nu skal vi så i behandling og starter mandag...

Metoden bliver iui...
Derfor vil jeg gerne hører jeres historier omkring iui...

På forhånd tak...

Hej og (desværre) velkommen til denne behandlingsverden.

Min historie er desværre ikke den bedste hvad angår iui. Jeg har været igennem i alt 5 iui forsøg. To uden hormoner, og tre med hormonstimulering. Ingen af den gav den ønskede graviditet

Men da du har to børn i forvejen, og altså tydeligvis kan blive gravid, så kan det sagtens være det går noget nemmere for dig. Det vil jeg da håbe

Er i uforklarligt barnløse, eller?

Held og lykke... Håber det går godt på mandag

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Neki skriver:

Hej og (desværre) velkommen til denne behandlingsverden.

Min historie er desværre ikke den bedste hvad angår iui. Jeg har været igennem i alt 5 iui forsøg. To uden hormoner, og tre med hormonstimulering. Ingen af den gav den ønskede graviditet

Men da du har to børn i forvejen, og altså tydeligvis kan blive gravid, så kan det sagtens være det går noget nemmere for dig. Det vil jeg da håbe

Er i uforklarligt barnløse, eller?

Held og lykke... Håber det går godt på mandag

Det lyder hårdt
Hvor i processen er du så nu..?
Der har ikke været problemer med de to første graviditeter... Så lægen kalder det uforklarligt ...

Anmeld

29. januar 2012

Neki

Anonym skriver:

Det lyder hårdt
Hvor i processen er du så nu..?
Der har ikke været problemer med de to første graviditeter... Så lægen kalder det uforklarligt ...

Ja, det har været en lang og bumpet vej!
Jeg har nu været gennem 5 iui, 1 kort ivf, 2 lange ivf og nu er jeg i gang med første fryseforsøg. Men heldigvis er det da de færreste der skal gennem alt det inden det lykkes!

Men med jeres forhistorie og en god sædkvalitet, så er jeg sikker på det nok snart skal lykkes for jer

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Neki skriver:

Ja, det har været en lang og bumpet vej!
Jeg har nu været gennem 5 iui, 1 kort ivf, 2 lange ivf og nu er jeg i gang med første fryseforsøg. Men heldigvis er det da de færreste der skal gennem alt det inden det lykkes!

Men med jeres forhistorie og en god sædkvalitet, så er jeg sikker på det nok snart skal lykkes for jer

Hold da helt op... Så krydser jeg fingre for der snart er en baby til jer...

Og tak for svar...

Anmeld

29. januar 2012

dorthemus

Jeg har kun erfaring med iui-d som jeg fik for at få min datter. Fik et inseminationsforsøg og blev gravid

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

DDeDetJeg har kun erfaring med iui-d som jeg fik for at få min datter. Fik et inseminationsforsøg og blev gravid

Det er jo en af de rigtig gode historier... :-)
Godt der også er mange af dem...

Anmeld

29. januar 2012

Rebecca55

Jeg fik hormonbehandling og blev heldigt nok gravid i første forsøg med insemineringen og har i dag et hold trillinger på 8 mdr... Men det har også været en sej lang kamp at nå til en positiv test.

Ved ikke helt hvad du gerne vil vide, men du kan bare spørge løs...

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Jeg fik hormonbehandling og blev heldigt nok gravid i første forsøg med insemineringen og har i dag et hold trillinger på 8 mdr... Men det har også været en sej lang kamp at nå til en positiv test.

Ved ikke helt hvad du gerne vil vide, men du kan bare spørge løs...

Hold da op, hele 3 vidundere :-)

Jamen jeg vil gerne hører lidt om medicin og bivirkninger... Jeg skal have noget der starter med p og gonal f....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.