Urban Dictionary - Hvad betyder din navn egentlig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

M (:

Ej hvor skægt, er også en Ma(j)ken

Majken:

Majken is a name. It is most likely given to girls...

Majken is the best friend you'll ever have - she will always be there for you and she will not let you down, because she cares for you.

A Majken is very good at listening, when you have got some problems, you need to express - BUT at the same time she is even better at talking! Actually she talks more than a dozen of elderly women at a knitting club on a wednesday afternoon.

A Majken likes the occasional drink... Well, actually she loves to drink! A lot! Beer, vodka etc. and she is almost always drunk, but she is also a lovely, sweet and funny girl.
"She's such a good friend."

"Well, what can you say? She is a Majken."

"Wow, dude! She is sooo drunk!"

"Yeah, that's definately a Majken!"

Haha, måske man skulle til at stave med j i stedet for i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Sara  

A person who is very hot and has the greatest personality ever! In hebrew Sara means princess.  There for you should treat her as if she was one! Sara is also a very irresistable person.
Damn! That Sara chick is so fine! I wish that Sara chick was single cause then she would be mine!

Haha, er der nogle hentydninger der, Prinsesse Sara?

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

Camulla skriver:

Og min lille nye søn Noam:

A crazy ass white fool with a big penis.

WTF?! 

OMG!!!!!

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

M (: skriver:

Ja det er også mit..

Meeen der stod ogsa sexy ass m.m. haha

Anmeld

27. januar 2012

Ayasmor

Der er faktisk lidt ironisk lige i denne betydning af mit navn... men den kan du få en anden dag hehe.. God overspringshandling i øvrigt

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Der er faktisk lidt ironisk lige i denne betydning af mit navn... men den kan du få en anden dag hehe.. God overspringshandling i øvrigt

Haha, det vil jeg glæde mig til.. Ja, alt andet er mere spændende..

Anmeld

27. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Det siger den om mig

"Mira"
A monstorous troll who stands a mighty 6 feet tall and weighs over 200 pounds. Usually found under bridges or in dumpsters, but occasionally will pop out of nowhere to devour its victims. It usually is green and very grotesque witha receding hairline and very big feet. Its diet consits of mainly young human boys and horses. Its mating call sounds somewhat like a old constipated man.

a man with no balls

Anmeld

27. januar 2012

M (:

MillesMor111010 skriver:

Det siger den om mig

"Mira"
A monstorous troll who stands a mighty 6 feet tall and weighs over 200 pounds. Usually found under bridges or in dumpsters, but occasionally will pop out of nowhere to devour its victims. It usually is green and very grotesque witha receding hairline and very big feet. Its diet consits of mainly young human boys and horses. Its mating call sounds somewhat like a old constipated man.

a man with no balls

Så med andre ord er Mira = The Hulk?

Anmeld

27. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Så med andre ord er Mira = The Hulk?

Ja  

Passer meget godt på mig når jeg bliver gal

Anmeld

27. januar 2012

M (:

MillesMor111010 skriver:

Ja  

Passer meget godt på mig når jeg bliver gal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.