Urban Dictionary - Hvad betyder din navn egentlig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.551 visninger
41 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

M (:

Har fundet denne mega sjove ordbog på nettet, hvor man kan slå sit navn og, og den så giver en beskrivelse af, hvordan man egentlig er.. 

Kan starte med mig selv: 

En "Maiken" er en:

" Bebo celebrity, likes banana muffins, loves grommit and WRITES IN CAPITALS all the time"

Eller

"A warcraft player who screams in the headset and writs in capital letters. first stage n00b"

Beskrivelse nummer et rammer faktisk rigtigt, da jeg altid skriver med store bogstaver og elsker (banan)muffins..

Hvad med jer? Hvordan er I egentligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Camulla

M (: skriver:

Har fundet denne mega sjove ordbog på nettet, hvor man kan slå sit navn og, og den så giver en beskrivelse af, hvordan man egentlig er.. 

Kan starte med mig selv: 

En "Maiken" er en:

" Bebo celebrity, likes banana muffins, loves grommit and WRITES IN CAPITALS all the time"

Eller

"A warcraft player who screams in the headset and writs in capital letters. first stage n00b"

Beskrivelse nummer et rammer faktisk rigtigt, da jeg altid skriver med store bogstaver og elsker (banan)muffins..

Camilla:

Just about the sexiest being ever. She loves to have fun and is fun to love.

So true Ha ha ha...

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Camulla skriver:

Camilla:

Just about the sexiest being ever. She loves to have fun and is fun to love.

So true Ha ha ha...

Haha, mit navn er lidt kedeligt, men tror det er fordi det er lidt ukendt ude i verden.. (:

Anmeld

27. januar 2012

Camulla

Kan starte med mig selv: 

En "Maiken" er en:

Eller

Og min lille nye søn Noam:

A crazy ass white fool with a big penis.

WTF?! 

Anmeld

27. januar 2012

A.n.onym.

Kan starte med mig selv: 

En "Maiken" er en:

Eller

Ej hvor skægt, er også en Ma(j)ken

Anmeld

27. januar 2012

Dot D

Dot
A non snobbish intelligent person. usually creative or political or just an observer of society. has own sense of style and is very comfortable with themselves. can be man or woman any race. 

"Man i love that chick. Shes such a dot." 
"I know!!1 She's so cool."

Denne passede bedst på mig, der var også noget med at jeg var pizzabud, hi hi..

Anmeld

27. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Frederikke is a Danish name, given by Freja, the Nordic God of Love. The person who carries it is a sex-machine and is born hot and reliable.
The god of passion in Denmark is named Frederikke

HAHAHA.. Det passer egentlig meget godt.
Sex-machine. RAUF, hot - not so much, men RELIABLE.. SO TRUE!!!!
Og ja, god of passion. YES SIR:

1. Rikke 33 up, 7 down
An ancient skandinavian word for beautiful and morning grumpy.

2. Rikke 18 up, 2 down
A scandinavian name that is only given to beautiful people. It also means Wonderful person.
Look, that's Rikke. She's so pretty. I love her.

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Camulla skriver:

Og min lille nye søn Noam:

A crazy ass white fool with a big penis.

WTF?! 

Haha, det er da lidt komisk

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Frederikke is a Danish name, given by Freja, the Nordic God of Love. The person who carries it is a sex-machine and is born hot and reliable.
The god of passion in Denmark is named Frederikke

HAHAHA.. Det passer egentlig meget godt.
Sex-machine. RAUF, hot - not so much, men RELIABLE.. SO TRUE!!!!
Og ja, god of passion. YES SIR:

1. Rikke 33 up, 7 down
An ancient skandinavian word for beautiful and morning grumpy.

2. Rikke 18 up, 2 down
A scandinavian name that is only given to beautiful people. It also means Wonderful person.
Look, that's Rikke. She's so pretty. I love her.

Anmeld

27. januar 2012

Ayasmor

Kan starte med mig selv: 

En "Maiken" er en:

Eller

Sara  

A person who is very hot and has the greatest personality ever! In hebrew Sara means princess.  There for you should treat her as if she was one! Sara is also a very irresistable person.
Damn! That Sara chick is so fine! I wish that Sara chick was single cause then she would be mine!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.