Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Åh ja! Dét er hygge.. Sidder faktisk og ønsker at min Silas ikke skulle sove til middag så havde jeg nemlig hentet ham nu Så vi kunne lege i sneen
Åh ja! Dét er hygge.. Sidder faktisk og ønsker at min Silas ikke skulle sove til middag så havde jeg nemlig hentet ham nu Så vi kunne lege i sneen
Thihi... Så er sneen der heldigvis også bagefter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Thihi... Så er sneen der heldigvis også bagefter
NadiaSK skriver: Det er nu så hyggeligt bortset fra det kaos det skaber i trafikken... Jeg skulle ud og skovle sne i morges - føler mig helt voksen, nu hvor jeg har rækkehus haha...Håber alt går godt dejlige Muuuuuhmi?? STORT fra mig
Det er nu så hyggeligt bortset fra det kaos det skaber i trafikken... Jeg skulle ud og skovle sne i morges - føler mig helt voksen, nu hvor jeg har rækkehus haha...Håber alt går godt dejlige Muuuuuhmi?? STORT fra mig
Puhadada! Det er godt nok længe siden jeg har hørt noget fra dig søde du!!
Uha ja, man bliver sådan voksen agtig når nu man skal sørge for at andre ikke brækker benene på ens grund så man kan blive sagsøgt
Det går dejligt! Silas skal snart begynde i dp... Uuuh, det bliver spændendendende
Janni. skriver: Det var den ikke sidste gang Men denne gang ser det ud til at vi får lov til at hygge os.
Det var den ikke sidste gang Men denne gang ser det ud til at vi får lov til at hygge os.
Jaaah... Tager du så ikke en masse dejlige billeder og ligger ind, så vi kan se hvor meget i har hygget jer?
Muhmi skriver: Jeg ledte, men kunne ikke finde én der havde oprettet et emne om sneen der er faldet i nat Ååårh, hvor var det bare helt vidunderligt at vågne op til at der bare var hvidt over det hele Og jeg er ellers ikke fan af vinter... Men der er nu noget specielt med sne der er faldet om natten Må jeg se jeres billeder af sneen?
Jeg ledte, men kunne ikke finde én der havde oprettet et emne om sneen der er faldet i nat Ååårh, hvor var det bare helt vidunderligt at vågne op til at der bare var hvidt over det hele Og jeg er ellers ikke fan af vinter... Men der er nu noget specielt med sne der er faldet om natten
Må jeg se jeres billeder af sneen?
her er hvad vi vågnede op til i Viborg..
det er så HYGGELIGT med sne, der er så lyst, det er skøøønt
Muhmi skriver: Jaaah... Tager du så ikke en masse dejlige billeder og ligger ind, så vi kan se hvor meget i har hygget jer?
Mit er godt nok ret mørkt, da det blev taget i morges. Men vores hund synes bare det er så fantastisk, den har kun oplevet sne en gang før da det jo stadig er en hvalp og der forsvandt det nærmest med det samme igen, så i dag tog hans morgentur dobbelt så lang tid, fordi han skulle rulle rundt i sneen og hoppe/glide rundt på isen, det er nu dejligt når en hund kan hoppe rundt af lykke pga. sne
Muhmi skriver: Puhadada! Det er godt nok længe siden jeg har hørt noget fra dig søde du!! Uha ja, man bliver sådan voksen agtig når nu man skal sørge for at andre ikke brækker benene på ens grund så man kan blive sagsøgt Det går dejligt! Silas skal snart begynde i dp... Uuuh, det bliver spændendendende
Her på Bornholm vågnede vi op til sne og det var mig og Victor glade for, for vi ELSKER sne men Mikkel er ikke særlig glad for det.
Det første billed er far og søn på vej til børnehaven og billed 2 er taget i formiddags da jeg var ude og gå i skoven i nærheden...
Ydrk, det må gerne forsvinde igen HURTIGT!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128