Sneee :D (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Muhmi

Lone Jakobsen skriver:

uh jeg elsker bare sne.

har taget en helt masse billeder idag. men da de fleste er af mine dp. børn, må i nøjes med dette hvor der kun er Rasmus på

Dejligt billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

sarahb

Muhmi skriver:

Det er da ikke mere besværligt end man gør det til...

30 grader i skyggen er da heller ikke sjov for nogle... og der skal man bruge solcreme på ungerne og skifte tøj på dem hele tiden..

Vi er da heldige at vi får alle årstiderne i Danmark.. Og selvom at jeg heller ikke er fan af hverken sne eller kulde... Så har det da sin helt specielle charme...

Det er jo forskelligt hvad man er til.
Jeg smører hellere solcreme på end at pakke i flyverdragter, sne og salt og kulde
Hvis jeg kunne blive hjemme, så ville sne være ok, men når jeg skal på arbejde og ikke kan komme hverken til eller fra fordi metroen og s togene ikke kan klare den danske vinter så synes jeg ikke det er fedt. Børnene skal jo hentes inden inst. lukker.
Så sneen har ikke charmeret sig ind på mig.

Anmeld

27. januar 2012

Janni.

Jeg har lige et enkelt billede af en del af vores have Elsker sne, håber der er noget endnu, når Silas kommer hjem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. januar 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Jeg har lige et enkelt billede af en del af vores have Elsker sne, håber der er noget endnu, når Silas kommer hjem

Jaaah! Det håber vi Glæder mig at Silas er lidt større så vi kan tage ham med ud og kælke og lave snemænd! Uuuh, det bliver så hyggeligt.. Og så ind og smide støvler og flyverdragt på radiatoren og så drikke vamr kakao m. flødeskum og spise lune boller... NOM! Det glæder jeg mig viiildt meget til

Anmeld

27. januar 2012

Muhmi

sarahb skriver:

Det er jo forskelligt hvad man er til.
Jeg smører hellere solcreme på end at pakke i flyverdragter, sne og salt og kulde
Hvis jeg kunne blive hjemme, så ville sne være ok, men når jeg skal på arbejde og ikke kan komme hverken til eller fra fordi metroen og s togene ikke kan klare den danske vinter så synes jeg ikke det er fedt. Børnene skal jo hentes inden inst. lukker.
Så sneen har ikke charmeret sig ind på mig.

Okay...

Anmeld

27. januar 2012

Masig

Muhmi skriver:

Okay, jamen så sneer det vel stadig hos jer? Tænker at du bor mere nord-jylland og så er der mere i vente?

Jeg bor på Sydfyn hehe.. Og sneen er stoppet helt, og tror ikke der kommer mere foreløbig

Anmeld

27. januar 2012

Lone Jakobsen

Muhmi skriver:

Dejligt billede

Anmeld

27. januar 2012

D-Micka

Øv hvor er det bare snyd ..

Anmeld

27. januar 2012

Janni.

Muhmi skriver:

Jaaah! Det håber vi Glæder mig at Silas er lidt større så vi kan tage ham med ud og kælke og lave snemænd! Uuuh, det bliver så hyggeligt.. Og så ind og smide støvler og flyverdragt på radiatoren og så drikke vamr kakao m. flødeskum og spise lune boller... NOM! Det glæder jeg mig viiildt meget til

Åh ja! Dét er hygge.. Sidder faktisk og ønsker at min Silas ikke skulle sove til middag så havde jeg nemlig hentet ham nu Så vi kunne lege i sneen

Anmeld

27. januar 2012

Muttitil1+1

Det er nu så hyggeligt bortset fra det kaos det skaber i trafikken... Jeg skulle ud og skovle sne i morges - føler mig helt voksen, nu hvor jeg har rækkehus haha...

Håber alt går godt dejlige Muuuuuhmi??

STORT fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.