Kun mig der synes prinsessen er lidt gul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

MinNoah

Hun så gul ud ja Men er da ikke i tvivl om at de har "bippet" pigen med et bilirubinometer inden de tager hjem... (et apparat man bipper de nyfødte i panden med, helt smertefrit for dem, dette kan gi et peg om om de har behandlingskrævende gulsot).

Men lagde også mærke til at de sagde de først skulle videre fra Amalienborg når babyen var klar.... tror de har fået af vide de skal holde øje med hende, og komme igen hvis hun virker sløv og ikke vil spise osv.

Men søde var de alle 3 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Gaia

Min dattervar meget gul og lå lige på grænsen til lys på sygehuset. Men vi fik lov at tage hjem så længe vi sørgede for hun spiste godt og stod i lyset fra vinduet. Den første uge indtil huden var mindre gul, gik vi til kontrol. Mon ikke det er lidt den samme besked marie og joachim har fået?? Det tænker Jeg. 

Anmeld

27. januar 2012

Laura.

An&Jo skriver:

det kan da godt ske.. men synes det var ret meget, og det er jo hvidt lys der er på dem derinde er det ikke?? synes os de snakkede om at lyset var ret skarpt derinde idag..

ja, det sagde de nemlig.. men hvis hun har gulsot har det måske været grunden til at de ikke blev udskrevet samme dag Marie fødte ? Men det skal jeg ikke gøre mig klog på..

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

M (: skriver:

Risikoen er forøget, hvis barnet har en lav fødselsvægt.. Og ifølge jordmorderforeningen får 6 ud af 10 børn gulsot på 3-4. dagen, så det er vel ikke helt utænkeligt.. (:

mente det nok..

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

MinNoah skriver:

Hun så gul ud ja Men er da ikke i tvivl om at de har "bippet" pigen med et bilirubinometer inden de tager hjem... (et apparat man bipper de nyfødte i panden med, helt smertefrit for dem, dette kan gi et peg om om de har behandlingskrævende gulsot).

Men lagde også mærke til at de sagde de først skulle videre fra Amalienborg når babyen var klar.... tror de har fået af vide de skal holde øje med hende, og komme igen hvis hun virker sløv og ikke vil spise osv.

Men søde var de alle 3 idag

ja det har de sikkert..

Men det er jo os en lang køretur, så de kan jo mene mange ting med at hun lige skal være klar først..

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Gaia skriver:

Min dattervar meget gul og lå lige på grænsen til lys på sygehuset. Men vi fik lov at tage hjem så længe vi sørgede for hun spiste godt og stod i lyset fra vinduet. Den første uge indtil huden var mindre gul, gik vi til kontrol. Mon ikke det er lidt den samme besked marie og joachim har fået?? Det tænker Jeg. 

jo det er det sikkert nok..

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Laura. skriver:

ja, det sagde de nemlig.. men hvis hun har gulsot har det måske været grunden til at de ikke blev udskrevet samme dag Marie fødte ? Men det skal jeg ikke gøre mig klog på..

det er nok grunden til at de har været der så længe ja..

Anmeld

27. januar 2012

DianaM

Min Patrick vejede kun 2770g ved fødslen og nåede også at blive relativt gul inden vi kom hjem, men han holdt sig under tallet for, hvor de skal i lys. Kan jo godt være at prinsessen også har gjort det.

Vi fik at vide, at hvis han spiste godt, så var de ikke bange for at sende os hjem, og det siger de jo også at prinsessen gør.

Anmeld

27. januar 2012

Karo

Hun behøver jo ikke have gulsol bare fordi hun er gul.

Begge mine børn var "gule" og de havde ingen gulsol. Jordmoren mente det var fordi jeg spiste meget store mængder gulerødder under graviditeten. Men det ved jeg ikke om det passer. Men gule var de.

Anmeld

27. januar 2012

Anette&Sophia

An&Jo skriver:

Synes da det ser ud som om at den lille prinsesse har lidt gulsot, eller er det bare mig??

Det synes jeg også, og sundhedsplejersken var her imens det var i fjerneren, så vi sad og så det. Hun synes det også. men hun sagde at det også sagtens kunne være lyset, for hvis hun var alt for gul måtte de ikke komme derfra.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.