Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meget gul...
Men de har jo nogle dejligt store vinduer på slottet, de kan sætte liften foran så hun kan få noget lys....
Dot D skriver: Meget gul... Men de har jo nogle dejligt store vinduer på slottet, de kan sætte liften foran så hun kan få noget lys....
An&Jo skriver: Synes da det ser ud som om at den lille prinsesse har lidt gulsot, eller er det bare mig??
Synes da det ser ud som om at den lille prinsesse har lidt gulsot, eller er det bare mig??
Jeg synes også hun ser ret gul ud..
M (: skriver: Jeg synes også hun ser ret gul ud..
An&Jo skriver: ja nemlig.. så undrer mig faktisk over at de tager hjem allerede, men hun har jo nok været i behandling, eller også er det ikke så slemt som det ser ud..
ja nemlig.. så undrer mig faktisk over at de tager hjem allerede, men hun har jo nok været i behandling, eller også er det ikke så slemt som det ser ud..
Nu sagde de jo, at hun har en god appetit, så hun kan jo blive "skyllet" igennem af modermælk, så går det jo ret hurtigt
Laura. skriver: Ja, det synes jeg også, men det kunne også være lyset måske ?
Ja, det synes jeg også, men det kunne også være lyset måske ?
Dot D skriver: Nu sagde de jo, at hun har en god appetit, så hun kan jo blive "skyllet" igennem af modermælk, så går det jo ret hurtigt
An&Jo skriver: jaa.. godt det ikke bare var mig, troede lige jeg så syner.. men hun var os ret lille da hun blev født.. er det ikke noget med at risikoen er større hvis de er under 3 kg??
jaa.. godt det ikke bare var mig, troede lige jeg så syner.. men hun var os ret lille da hun blev født.. er det ikke noget med at risikoen er større hvis de er under 3 kg??
Risikoen er forøget, hvis barnet har en lav fødselsvægt.. Og ifølge jordmorderforeningen får 6 ud af 10 børn gulsot på 3-4. dagen, så det er vel ikke helt utænkeligt.. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128