Kun mig der synes prinsessen er lidt gul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

An&Jo

Synes da det ser ud som om at den lille prinsesse har lidt gulsot, eller er det bare mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Dot D

Meget gul...

Men de har jo nogle dejligt store vinduer på slottet, de kan sætte liften foran så hun kan få noget lys....

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Dot D skriver:

Meget gul...

Men de har jo nogle dejligt store vinduer på slottet, de kan sætte liften foran så hun kan få noget lys....

ja nemlig.. så undrer mig faktisk over at de tager hjem allerede, men hun har jo nok været i behandling, eller også er det ikke så slemt som det ser ud..

Anmeld

27. januar 2012

M (:

An&Jo skriver:

Synes da det ser ud som om at den lille prinsesse har lidt gulsot, eller er det bare mig??

Jeg synes også hun ser ret gul ud.. 

Anmeld

27. januar 2012

Laura.

An&Jo skriver:

Ja, det synes jeg også, men det kunne også være lyset måske ?

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

M (: skriver:

Jeg synes også hun ser ret gul ud.. 

jaa.. godt det ikke bare var mig, troede lige jeg så syner..

men hun var os ret lille da hun blev født.. er det ikke noget med at risikoen er større hvis de er under 3 kg??

Anmeld

27. januar 2012

Dot D

An&Jo skriver:

ja nemlig.. så undrer mig faktisk over at de tager hjem allerede, men hun har jo nok været i behandling, eller også er det ikke så slemt som det ser ud..

Nu sagde de jo, at hun har en god appetit, så hun kan jo blive "skyllet" igennem af modermælk, så går det jo ret hurtigt

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Laura. skriver:

Ja, det synes jeg også, men det kunne også være lyset måske ?

det kan da godt ske.. men synes det var ret meget, og det er jo hvidt lys der er på dem derinde er det ikke?? synes os de snakkede om at lyset var ret skarpt derinde idag..

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Dot D skriver:

Nu sagde de jo, at hun har en god appetit, så hun kan jo blive "skyllet" igennem af modermælk, så går det jo ret hurtigt

det er selvfølgelig rigtigt nok..

Anmeld

27. januar 2012

M (:

An&Jo skriver:

jaa.. godt det ikke bare var mig, troede lige jeg så syner..

men hun var os ret lille da hun blev født.. er det ikke noget med at risikoen er større hvis de er under 3 kg??

Risikoen er forøget, hvis barnet har en lav fødselsvægt.. Og ifølge jordmorderforeningen får 6 ud af 10 børn gulsot på 3-4. dagen, så det er vel ikke helt utænkeligt.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.