Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hverken strikker eller hækler selv Men svigermor gør og ved at hun både har brugt fyldvat som kan fåes mange steder online og ellers i hobbybutikker, men også billige puder som hun har klippet op og brugt indmaden fra
Ved også at prisen på fyldvat kan variere da jeg sad og skulle finde et sted hun kunne købe det Det endte dog med at vi købte for hende i en lokal hernede Men det er kun sket en gang, da det var i forbindelse med at vi ønskede at hun hæklede noget bestemt og selv skulle sørge for fyld fandt senere ud af at hun bare havde brugt af det der var i overskud til at lave til andre også, for på den måde at kunne sælge billigere og vi havde ellers en plan med det sidste også hvilket hun vidste... og så ville hun have os til at punge ud igen til det sidste vi skulle have haft hende til at lave glem det
Qnuz
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BABYSHOP skriver: Jeg har lige købt en pose i en stof butik men det er godt nok dyrt. Næste gang jeg mangler noget, tager jeg i en genbrugsbutik og køber bamser eller puder med det rette fyld, hjem i vaskemaskinen så er det lige så godt som det nye dyre fyld
Jeg har lige købt en pose i en stof butik men det er godt nok dyrt.
Næste gang jeg mangler noget, tager jeg i en genbrugsbutik og køber bamser eller puder med det rette fyld, hjem i vaskemaskinen så er det lige så godt som det nye dyre fyld
Benjamins'mor skriver: Okay, det vil jeg lige kigge efter næste gang jeg kommer i nærheden af sådan en butik, hvad koster de ca.?
Okay, det vil jeg lige kigge efter næste gang jeg kommer i nærheden af sådan en butik, hvad koster de ca.?
eller puder fra IKEA.... Det skal bare være noget "vattet" fyld... Altså ikke noget med fjer eller sådan....
Jeg vil tro at stort set alle puder der indeholder polyester eller fiberfyld vil kunne bruges, så er det bare om at finde de billigste
eller puder fra IKEA.... Det skal bare være noget "vattet" fyld... Altså ikke noget med fjer eller sådan.... Jeg vil tro at stort set alle puder der indeholder polyester eller fiberfyld vil kunne bruges, så er det bare om at finde de billigste
Det gør jeg også!
Og man kan få en pude til den nette sum af 9 kr!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128