Til jer der strikker eller hækler legetøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.596 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg har lige brug for noget hjælp.

Jeg købte sådan et strikke startsæt i tiger hvor der var fyld med, men vil jo gerne strikke videre.

Så vil høre hvad i som strikker eller for den sags skyld hækler legetøj bruger som fyld, og hvor i køber det.

Håber nogle kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

AnneBJ

Jeg har købt bamsefyld fra Panduro, men det er endnu ikke lykkedes mig at hækle et dyr færdigt, så om det dur skal jeg ikke kunne sige dig... 

Anmeld

26. januar 2012

Benjamins'mor

AnneBJ skriver:

Jeg har købt bamsefyld fra Panduro, men det er endnu ikke lykkedes mig at hækle et dyr færdigt, så om det dur skal jeg ikke kunne sige dig... 

Hehe okay. Jeg fik lige strikket en agurk til min søn igår og idag, og er nu igang med et æble.

Hvad kom du af med, og hvor meget er der i?

Anmeld

26. januar 2012

trisse

Hej
Jeg køber de billige vakumpakkede puder i stof og stil så klipper jeg bare hul iden og bruger fyldet derfra.. Det er super nemt og billigt. Held og lykke.
Kh kathrine

Anmeld

26. januar 2012

Benjamins'mor

trisse skriver:

Hej
Jeg køber de billige vakumpakkede puder i stof og stil så klipper jeg bare hul iden og bruger fyldet derfra.. Det er super nemt og billigt. Held og lykke.
Kh kathrine

Hvordan ser de ud?

Anmeld

26. januar 2012

trisse

Det er bare puder uden betræk.. Så de er hvide.. Tror de mindste måler ca 30 x 30 og der er jo rigeligt til mange figurer..

Anmeld

26. januar 2012

Benjamins'mor

trisse skriver:

Det er bare puder uden betræk.. Så de er hvide.. Tror de mindste måler ca 30 x 30 og der er jo rigeligt til mange figurer..

Okay, det vil jeg lige kigge efter næste gang jeg kommer i nærheden af sådan en butik, hvad koster de ca.?

Anmeld

26. januar 2012

AnneBJ

Benjamins'mor skriver:

Hehe okay. Jeg fik lige strikket en agurk til min søn igår og idag, og er nu igang med et æble.

Hvad kom du af med, og hvor meget er der i?

Noget i denne stil:

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/40-Sy-Strik/4060-Sy/406020-Fyld-materiale/1/712715-Fyldevat-ca-140-g

Anmeld

26. januar 2012

trisse

Umm det kan jeg ikke lige huske ikke særligt meget.. Prøv og kig efter dem på www.stofogstil.dk

Kh kathrine

Anmeld

26. januar 2012

BABYSHOP

Jeg har lige købt en pose i en stof butik men det er godt nok dyrt.

Næste gang jeg mangler noget, tager jeg i en genbrugsbutik og køber bamser eller puder med det rette fyld, hjem i vaskemaskinen så er det lige så godt som det nye dyre fyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.