Nogle der har oplevelser med at flyve langt med en baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

LotusCPH

Datoen er stadig under forhandling - hele familen skal med derover, Svigerne, svoger/svigerinde, manden, mig og vores tre børn - så der skal lige være enighed

De fleste er gode nok- specielt dem der er til usa- det erjo en lang tur Men tjek her på nettet og forhør dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Goldberg86

sarahb skriver:

Jeg har fløjet 8 timer til dubai med vores søn på 3 mdr. Han sov i en lift de hængte på væggen hele vejen.
Det var super.

Det er en god ting at vide, at man ikke ogsaa behoever at slaebe en lift med i flyet.. Det ville jeg ha gjort hvis jeg ikke vidste bedre

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

Goldberg86 skriver:

Det er en god ting at vide, at man ikke ogsaa behoever at slaebe en lift med i flyet.. Det ville jeg ha gjort hvis jeg ikke vidste bedre

Du skal bare huske at bestille en spædbarne plads. og så er en god ting bæresele til lufthavnen fordi du skal aflevere din barnevogn i chek in jo

Anmeld

27. januar 2012

TaAsJu

Goldberg86 skriver:

Tror ogsaa jeg vil hoere de forskellige selskaber ad, hvilke der er mest "baby" venlige

Men hold da op i har vaeret igennem det et par gange, hvis andres kan, kan min forhaabentligt ogsa

Det har vi og vi er hjemme på ferie et par gange om året så for vores børn er det lige så naturligt og flyve som det er og køre bil.. Det er meget mere spænden og køre bus og tog, det prøver vi ikke så tit

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

sarahb skriver:

Du skal bare huske at bestille en spædbarne plads. og så er en god ting bæresele til lufthavnen fordi du skal aflevere din barnevogn i chek in jo

Det er ogsaa rigtigt. Og barnevognen betaler man vel bare som ekstra bagage

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

Goldberg86 skriver:

Det er ogsaa rigtigt. Og barnevognen betaler man vel bare som ekstra bagage

Vi betalte ikke noget, men det ved jeg ikke om der er regler for. Ved bare den skal indleveres ved Stor bagage.

Anmeld

27. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg fløj til Algeriet med min datter, da hun var ca 5 mdr. Det tog knap 5 timer, så altså ikke lige så lang tid, som I skal flyve, men jeg havde ingen specielle ting med til hende, og jeg fik heller ikke noget ekstra til hende.

Hun sad ved mig på sædet og havde ingen lift eller lignende med sig.

Dog havde vi en hel række bare til os to, hvilket var skønt, så jeg kunne skifte hende uden at skulle ud på toilettet, og hun lå også på de andre sæder et stykke af vejen (hvor jeg selvfølgelig holdte fast i hende).

Det meste af vejen både ned og hjem sov hun dog

Vi har fløjet en del, men jo mindre de er, jo nemmere er det - især hvis moderen/forældrene ikke stresser over at skulle rejse

Ang barnevogn så er det gratis at medbringe dem, når barnet er under to år (infant billetter).

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

PT skriver:

Jeg fløj til Algeriet med min datter, da hun var ca 5 mdr. Det tog knap 5 timer, så altså ikke lige så lang tid, som I skal flyve, men jeg havde ingen specielle ting med til hende, og jeg fik heller ikke noget ekstra til hende.

Hun sad ved mig på sædet og havde ingen lift eller lignende med sig.

Dog havde vi en hel række bare til os to, hvilket var skønt, så jeg kunne skifte hende uden at skulle ud på toilettet, og hun lå også på de andre sæder et stykke af vejen (hvor jeg selvfølgelig holdte fast i hende).

Det meste af vejen både ned og hjem sov hun dog

Vi har fløjet en del, men jo mindre de er, jo nemmere er det - især hvis moderen/forældrene ikke stresser over at skulle rejse

Ang barnevogn så er det gratis at medbringe dem, når barnet er under to år (infant billetter).

Det er det jeg taenker, hvos skifter man dem ellers? der er jo ingen plads paa deres smaa toiletter

Men okay saa barnevognen, skal man bare komme med som hel? den skal ikke pakkes ned i papkasser eller en stor kuffert eller nogen ting?

Anmeld

27. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Goldberg86 skriver:

Det er det jeg taenker, hvos skifter man dem ellers? der er jo ingen plads paa deres smaa toiletter

Men okay saa barnevognen, skal man bare komme med som hel? den skal ikke pakkes ned i papkasser eller en stor kuffert eller nogen ting?

Jeg har aldrig pakket min barnevogn ned, og vi har efterhånden fløjet en del gange.

Hvis den er todelt, bliver den skilt ad, og så får hver del et klistermærke, lige som din bagage

Anmeld

28. januar 2012

Goldberg86

PT skriver:

Jeg har aldrig pakket min barnevogn ned, og vi har efterhånden fløjet en del gange.

Hvis den er todelt, bliver den skilt ad, og så får hver del et klistermærke, lige som din bagage

Det er den nemlig, det baade en barnevogn og klapvogn..
Men det jo perfekt.. Tusind tak for info 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.