Nogle der har oplevelser med at flyve langt med en baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Goldberg86

Jeg bor i Los Angeles, og skal foede her om 9 uger, og ville rigtig gerne hjem til sommer og vise den lille frem til familien. Problemet er bare at ja jeg bor jo paa den anden side af jorden, og det tager omkring 14 timer med en mellemlanding at komme hjem.
Saa jeg ville hoere om der er nogle der har proevet at flyve saa langt med dees baby, og om det overhovedet er muligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Gaia

Jeg har hørt noget med at de har babylifte til de små og at man får sæder med god benplads. Måske du kunne forhøre dig hos det flyselskab i skal med. Har også hørt at det er lettere at flyve med helt små end med de lidt større. Men igen ved det ikke har endnu ikke fløjet med vores datter og hun nærmer aig de to år 

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

Ja det maa jeg nok goere.. Jeg har ogsaa laest et sted at det skulle vaere lettere med helt smaa.. Men maaske man skulle vente og se hvad det er for et barn man faar foerst

Anmeld

27. januar 2012

KissMe

Goldberg86 skriver:

Jeg bor i Los Angeles, og skal foede her om 9 uger, og ville rigtig gerne hjem til sommer og vise den lille frem til familien. Problemet er bare at ja jeg bor jo paa den anden side af jorden, og det tager omkring 14 timer med en mellemlanding at komme hjem.
Saa jeg ville hoere om der er nogle der har proevet at flyve saa langt med dees baby, og om det overhovedet er muligt 

Nu ved jeg ikke hvor lang tid efter foedslen du har taenkt dig at rejse, men jeg floej 18 timer da min datter var 15 uger og hun sov fint det meste af turen. Det selskab vi var med havde en speciel plads til babyer.

Anmeld

27. januar 2012

TaAsJu

Vi bor på Grønland og jeg er hjemme i dk for og føde. Så når vi rejser tilbage er hun lige knap 2-3 uger ( alt efter hvornår hun kommer )
Der ud over har vi Tammie på 6 og Anna-Sophie på 2 som har været vant til turen siden hun var 2 md. Og ja det er rigtig jo mindre de er jo nemmer er de og flyve med..
Vores tur er dog ikke så lang som jeres men godt 7 timer i alt med fly, og helo.. Og jo mere afslappet man selv er så er børne det også!!!
Men forhør dig ang. En baby plads med plads til en lift, eller så h*n kan ligge ordenligt ned

Anmeld

27. januar 2012

LotusCPH

Altså vi skal selv til Usa og vise vores dreng frem til famile til Oktober og jeg hr termin 19.juni. Vi skal så have tre børn med - den lille er i vores voksipose og så er der en lift på et udslåeligt sæde overfor vores sæder.

Så I skal sidde forrest, men forhør jer i det selskab I ska med om den er ledig - ellers må I finde en afgang der passer så I får liften med. Den er uundværlig.  

Familier kommer som regel og først om bord Men en lang tur, men baby sover heldigvis nok det meste á turen  

SÅ RIGTIG go tur til Jer, det er bare afsted  

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

KissMe skriver:

Nu ved jeg ikke hvor lang tid efter foedslen du har taenkt dig at rejse, men jeg floej 18 timer da min datter var 15 uger og hun sov fint det meste af turen. Det selskab vi var med havde en speciel plads til babyer.

jamen jeg ville rejse i juni maanede, saa der er han omkring 2-3 mdr gammel. Det er vel ogsaa det man krydser mest fingre for at de bare sover det meste af turen.

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi bor på Grønland og jeg er hjemme i dk for og føde. Så når vi rejser tilbage er hun lige knap 2-3 uger ( alt efter hvornår hun kommer )
Der ud over har vi Tammie på 6 og Anna-Sophie på 2 som har været vant til turen siden hun var 2 md. Og ja det er rigtig jo mindre de er jo nemmer er de og flyve med..
Vores tur er dog ikke så lang som jeres men godt 7 timer i alt med fly, og helo.. Og jo mere afslappet man selv er så er børne det også!!!
Men forhør dig ang. En baby plads med plads til en lift, eller så h*n kan ligge ordenligt ned

Tror ogsaa jeg vil hoere de forskellige selskaber ad, hvilke der er mest "baby" venlige

Men hold da op i har vaeret igennem det et par gange, hvis andres kan, kan min forhaabentligt ogsa

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

LotusCPH skriver:

Altså vi skal selv til Usa og vise vores dreng frem til famile til Oktober og jeg hr termin 19.juni. Vi skal så have tre børn med - den lille er i vores voksipose og så er der en lift på et udslåeligt sæde overfor vores sæder.

Så I skal sidde forrest, men forhør jer i det selskab I ska med om den er ledig - ellers må I finde en afgang der passer så I får liften med. Den er uundværlig.  

Familier kommer som regel og først om bord Men en lang tur, men baby sover heldigvis nok det meste á turen  

SÅ RIGTIG go tur til Jer, det er bare afsted  

Ja jeg vil ihvertfald forhoere mig ad ved de forskellige selskaber. Hvilket selskab rejser i med??

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

Jeg har fløjet 8 timer til dubai med vores søn på 3 mdr. Han sov i en lift de hængte på væggen hele vejen.
Det var super.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.