jeg tror måske at det er slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

maria_wlt

katrineoerum skriver:

Han føler selvfølgelig det er et tillidbrud for din side. Men spørger du mig så er det i den grad også et tillidsbrud at han sover hos en kvindelig ELEV (det tror jeg ikke engang man må, alt efter hvor gammel hun er) og så bagefter modtager flirtende beskeder som det ikke lyder til at han afviser kontant nok.

Jeg synes du skal spille bolden over på hans bane. Det er altså ikke dig der er ude på den forkerte bane her og det virker lidt som om han køre den over på dig ved at lægge meget vægt på at du har tjekket hans tlf. 

Spil bolden tilbage til ham. Det er altså ham der roder med noget han ikke skal rode med. 

Helt enig her...

Min mand ville sku aldrig sove ved en anden kvinde.. Og famne ikke blivestr over at jeg kiggede på hans mobil... Det er han røv ligeglnedmeje og jeg lige så.. Vi har jo intet at skjule..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

maria_wlt

Undskylder for fejlene oppe i det andet indlæg...ipad'en lavede koks..

Anmeld

26. januar 2012

Ellingsen

maria_wlt skriver:

Undskylder for fejlene oppe i det andet indlæg...ipad'en lavede koks..

Det er helt ok. kender det godt.

Tak for dit svar. Mit hovede er bare et stort rod lige nu.

Anmeld

26. januar 2012

delimus

Carina1984 skriver:

Enig

Anmeld

26. januar 2012

Caroline86

Ellingsen skriver:

Jeg har dummet mig til den store guldmedalje.

Manden og jeg har haft en del problemer de sidste par måneder. Bl.a. Fodi jeg har været meget jaloux - udløst af at min mand til en julefrokost sov hjemme ved hans elev. Selvom at jeg ved der ikke skete noget, har det udløst en voldsom jalousi.
Den sidste uge har hans elev aå bare skrevet til ham konstant. Mandag aften skrev hun til ham kl 23, og i nat kunne jeg Are ikke modstå fristelsen, og jeg tjekkede hans telefon.
Hun flirter med ham helt vildt over sms, men han flirter ikke tilbage. Han skriver dog lange beskeder til hende. Og kan svare hende selvom at han er på job. Det kan han ikke ved mig. Og får maks 2 sætninger i en besked.

Nu er problemet så at han opdagede at jeg tjekkede hans mobil. Og han er stjerne tosset. Han vil ikke snakke til mig overhovedet!!!

På søndag skal jeg på en uges studietur til Bruxelles. Og får vi der ikke ordnet inden da, så tror jeg seriøst at det her er slutningen på vores forhold. Og at min lille dreng bliver skilsmissebarn

Hvad gør man lige som enlig mor. Hvad har man ret til. Og hvad r mine rettigheder i forhold til Marcus på 21 mdr.
Kan jeg risikere at miste ham?

En dybt ulykkelig, nok tidligere fru-ellingsen.

du skal være hjertens velkommen til at skrive en pb til mig hvis du har brug for at tale med en i samme situation (hvis I ender med at gå fra hinanden).

Jeg blev alene d.18. december med vores (på det tidspunkt) 22 mdr. gamle datter...

Først skal du have et kæmpe knus! Jeg håber I får det løst, men hvis ikke I gør er der god hjælp at hente til både det ene og det andet

Anmeld

26. januar 2012

Ellingsen

Caroline86 skriver:

du skal være hjertens velkommen til at skrive en pb til mig hvis du har brug for at tale med en i samme situation (hvis I ender med at gå fra hinanden).

Jeg blev alene d.18. december med vores (på det tidspunkt) 22 mdr. gamle datter...

Først skal du have et kæmpe knus! Jeg håber I får det løst, men hvis ikke I gør er der god hjælp at hente til både det ene og det andet

1000 tak. Det er virkelig et venligt tilbud af dig. Det kommer jeg nok til at holde dig op på, hvis det bliver det det ender med.

Hvordan har i gjort med jeres datter? Hun bor hos dig ik? hvor meget samvær har hun med faren? og hvordan har hun taget det at i er gået fra hinanden?

Anmeld

26. januar 2012

Maja88

nu sidder jeg lidt med på en anden linje, da jeg kender de involverede.. og snakker med TS privat...

men med det til at manden reagerer som han gør, bunder i han ikke kender korrekt problem løsning.. han reagerer som han gør, da han aldrig har lært andet...

jeg ville blive sur hvis min mand gjorde det og omvendt ville han, da det føles som et enormt tillidsbrud og det er jeg faktisk sikker på TS' mand føler i øjeblikket....

synes det er en meget hurtig konklusion at skrive ud af klappen med ham.. for i min verden så kæmper man sammen om at løse ens forhold...

men TS søde ven... er sikker på han ingen steder går....

Anmeld

26. januar 2012

Caroline86

Ellingsen skriver:

1000 tak. Det er virkelig et venligt tilbud af dig. Det kommer jeg nok til at holde dig op på, hvis det bliver det det ender med.

Hvordan har i gjort med jeres datter? Hun bor hos dig ik? hvor meget samvær har hun med faren? og hvordan har hun taget det at i er gået fra hinanden?

Hun bor hos mig, ja og er så hos sin far hver anden torsdag-lørdag (han har fri fredag men arbejde søndag).. så hun holder fri fra vuggeriet hver anden fredag...

Hun tager det virkelig pænt! Jeg brugte meget tid i starten på at tale med hende om det og forklare hende hvad der skete osv og det lader til at hun accepterer det! Hun taler ikke ret meget om sin far, og har ikke lyst til at ringe til ham når jeg spørger, men jeg spørger alligevel hver dag om hun har lyst - hun skal have chancen!

Det eneste der har været svært for hende (og stadig er), er at hun er bange for at JEG ikke kommer igen når jeg går... så det kan nogen gange være svært nede i vuggestuen hvis hun har en lidt lang dag og pludselig bliver bange for at jeg ikke henter hende igen! Heldigvis er de rigtigt gode dernede og taler meget med hende om at jeg kommer tilbage osv

Vi er ikke uvenner og det er vigtigt for os at have fokus på Laura i det her... Hun er det største offer og hun skal så blidt igennem som muligt. Vi har valgt selv at administrere samvær og børnepenge osv og blander kun kommunen ind i det hvis det går helt i hårknude! Det har vi det begge bedst med

Anmeld

26. januar 2012

Muhmi

Undskyld, men når de reagerer så voldsomt, så er der oftes noget at være bekymret for... Hvis det bare var hans kammerat der havde skrevet og du læste den, så havde der jo ikke været noget problem, vel ? EJ, det er HAM der skal forklare sig.. Ikke dig...

Anmeld

26. januar 2012

modesty

Maja88 skriver:

nu sidder jeg lidt med på en anden linje, da jeg kender de involverede.. og snakker med TS privat...

men med det til at manden reagerer som han gør, bunder i han ikke kender korrekt problem løsning.. han reagerer som han gør, da han aldrig har lært andet...

jeg ville blive sur hvis min mand gjorde det og omvendt ville han, da det føles som et enormt tillidsbrud og det er jeg faktisk sikker på TS' mand føler i øjeblikket....

synes det er en meget hurtig konklusion at skrive ud af klappen med ham.. for i min verden så kæmper man sammen om at løse ens forhold...

men TS søde ven... er sikker på han ingen steder går....

Synes også at folk er alt for hurtige til at dømme manden.

Jeg ville blive sur hvis min mand sov hos en anden kvinde, helt klart. Men han har jo ikke løjet om det, og der er tydeligvis ikke noget imellem dem, ud fra sms'erne.

I min optik har I begge trådt lidt i spinaten. Det er dumt at overnatte hos en anden kvinde og det er dumt at smugkigge i sms'er.

Ingen af fejltrinene er dog store nok til at det burde koste et forhold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.