Ellingsen skriver:
1000 tak. Det er virkelig et venligt tilbud af dig. Det kommer jeg nok til at holde dig op på, hvis det bliver det det ender med.
Hvordan har i gjort med jeres datter? Hun bor hos dig ik? hvor meget samvær har hun med faren? og hvordan har hun taget det at i er gået fra hinanden?
Hun bor hos mig, ja og er så hos sin far hver anden torsdag-lørdag (han har fri fredag men arbejde søndag).. så hun holder fri fra vuggeriet hver anden fredag...
Hun tager det virkelig pænt! Jeg brugte meget tid i starten på at tale med hende om det og forklare hende hvad der skete osv og det lader til at hun accepterer det! Hun taler ikke ret meget om sin far, og har ikke lyst til at ringe til ham når jeg spørger, men jeg spørger alligevel hver dag om hun har lyst - hun skal have chancen! 
Det eneste der har været svært for hende (og stadig er), er at hun er bange for at JEG ikke kommer igen når jeg går... så det kan nogen gange være svært nede i vuggestuen hvis hun har en lidt lang dag og pludselig bliver bange for at jeg ikke henter hende igen! Heldigvis er de rigtigt gode dernede og taler meget med hende om at jeg kommer tilbage osv 
Vi er ikke uvenner og det er vigtigt for os at have fokus på Laura i det her... Hun er det største offer og hun skal så blidt igennem som muligt. Vi har valgt selv at administrere samvær og børnepenge osv og blander kun kommunen ind i det hvis det går helt i hårknude! Det har vi det begge bedst med 
Anmeld