Jeg har dummet mig til den store guldmedalje.
Manden og jeg har haft en del problemer de sidste par måneder. Bl.a. Fodi jeg har været meget jaloux - udløst af at min mand til en julefrokost sov hjemme ved hans elev. Selvom at jeg ved der ikke skete noget, har det udløst en voldsom jalousi.
Den sidste uge har hans elev aå bare skrevet til ham konstant. Mandag aften skrev hun til ham kl 23, og i nat kunne jeg Are ikke modstå fristelsen, og jeg tjekkede hans telefon.
Hun flirter med ham helt vildt over sms, men han flirter ikke tilbage. Han skriver dog lange beskeder til hende. Og kan svare hende selvom at han er på job. Det kan han ikke ved mig. Og får maks 2 sætninger i en besked.
Nu er problemet så at han opdagede at jeg tjekkede hans mobil. Og han er stjerne tosset. Han vil ikke snakke til mig overhovedet!!!
På søndag skal jeg på en uges studietur til Bruxelles. Og får vi der ikke ordnet inden da, så tror jeg seriøst at det her er slutningen på vores forhold. Og at min lille dreng bliver skilsmissebarn

Hvad gør man lige som enlig mor. Hvad har man ret til. Og hvad r mine rettigheder i forhold til Marcus på 21 mdr.
Kan jeg risikere at miste ham?
En dybt ulykkelig, nok tidligere fru-ellingsen.
Anmeld