Tillader mig til at skrive til dig, håber det er ok 
Det appetitspring din dreng lavede, var det sådan at han ville spise hele tiden, for at du skulle producere mere mælk?
Min datter er 13 uger i dag, og den sidste lille uge er hun begyndt at spise både kl 2 og kl 5 om natten. Det har hun ikke gjort siden hun var omkring 5-6 uger. Hun plejede at spise kl 22 og så igen ved 5-6 tiden ca.. Men synes godt nok hele tiden hun vil spise, både dag og nat!! Var det sådan din dreng gjorde? 
Selvfølgelig. 
Altså, jeg var "heldig", forstået på den måde at han indtil appetitspringet altid kun havde spist ét bryst pr. måltid. Så han spiste simpelthen bare to bryster pr. måltid - altså dobbelt så meget som han plejede. Efter nogle dage normaliserede det sig, og nu spiser han sådan cirka halvandet bryst pr. måltid. Så nej, der kom ikke flere måltider pr. nat.
Men - jeg kender flere der oplever lige præcis det du oplever nu. Omkring 3-4 mdrs alderen begynder deres baby at vågne oftere om natten. Ikke for at give dig nedtur, men en af mine veninder har lige haft en måned med afbrudte nætter fra hendes dreng var 3 til han blev 4 måneder og de kunne begynde at introducere en flaske vælling ved aftentide. Så begyndte han at sove længere stræk igen.
Så muligvis drejer det sig om at hun ikke kan holde sig mæt længere tid af gangen på din mælk længere. Men - det kan selvfølgelig også bare være et appetitspring, men hvis det er det, varer det typisk kun et par dage.
Anmeld