er jeg uretfærdig eller skulle han ha tænkt sig om??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

mika.F

roenlund skriver:

Så kan jeg godt forstå du er sur, hvis han sigerat det er ok aat hun er der må han også selv være hjemme det kan ikke bare blive dit ansvar når du også har Liam...

det kan han bare slet ikke sætte sig ind i.. han siger bare "nårh ja, men du er jo alligevel altid hjemme"       (har så dårlig ryg at jeg ikk kan komme ud af døren uden hjælp fordi jeg ikk kan bære liam ned i kælderen, hvis jeg selv bestemte var jeg altså ikk ebare hjemme hele tiden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

mika.F

MaybeBaby skriver:

Jég ville være sur! Men på den anden side ville min kæreste ikke lave sådan en aftale hen over hovedet på mig.
Måske du skulle fortælle det, som du skriver her: Alene og med 2(!) syge børn. Næh nej, den går ikke!

det kan han bare slet ikk sætte sig ind i.. hvilket jeg synes er ret sjovt egentlig, for han kan ikke engang klare at have én af ungerne for sig selv uden at ringe efter mig og beordre mig hjem og styre fortet....        pt er jeg bare ikke mentalt gearet til at være mor gange to, og godt nok er jeg ikk hans datters mor, men det er samme job jeg udfører når jeg har hende alene....

det værste er næsten at det faktisk ikke er første gang jeg blir ufrivillig babysitter for hans datter...

Anmeld

25. januar 2012

MaybeBaby

mika.F skriver:

det kan han bare slet ikk sætte sig ind i.. hvilket jeg synes er ret sjovt egentlig, for han kan ikke engang klare at have én af ungerne for sig selv uden at ringe efter mig og beordre mig hjem og styre fortet....       pt er jeg bare ikke mentalt gearet til at være mor gange to, og godt nok er jeg ikk hans datters mor, men det er samme job jeg udfører når jeg har hende alene....

det værste er næsten at det faktisk ikke er første gang jeg blir ufrivillig babysitter for hans datter...

Sikke en fjollet bette mandsling! Hvorfor går du ikke bare ham på klingen med det? Noget al á:
"Hvordan er det lige du selv har det med at passe bare dit egt barn? Alle de gange jeg er blevet kaldt hjem for at tage affære, fordi det tilsyneladende blev for meget for dig at passe én. Og her, min kære mand, snakker vi 2 og jeg gentager: 2!!! syge pjevsede børn.
Men jeg synes, det er okay, hvis du tager første vagt alene så tager jeg anden!"
Nu må han lige tage noget ansvar i stedet for at læsse det over på andre, der har nok at se til!
Åh, jeg er så harm på dine vegne, at dette er gjort over dit hovede! Kan lige høre min kæreste sige til dette indlæg: Hvad fanden er han for' en!?

Anmeld

25. januar 2012

isabellasmor

Muhmi skriver:

Øh, smitter børnesår ikke helt ekstremt meget?

Og hvad tænker han så lige på? At udsætte jeres barn for smitte når han kun er 5 mdr?? Og som jeg kan forstå det, skal du være alene med begge børn, hvorfor er det så lige at hun skal over og besøge far, hvis han ikke er hjemme?

Ej undskyld, men ja, jeg var blevet ret sur og ikke mindst ked af at min kæreste ikke engang tænkte på at spørge mig først, når han laver en aftale med hans datter... Det kan godt være at det er "hans" lejlighed og sådan... Men i bor der vel sammen og hvis man gør det er man altså også TO om beslutningerne...

Anmeld

25. januar 2012

eliasogmor

Muhmi skriver:

Øh, smitter børnesår ikke helt ekstremt meget?

Og hvad tænker han så lige på? At udsætte jeres barn for smitte når han kun er 5 mdr?? Og som jeg kan forstå det, skal du være alene med begge børn, hvorfor er det så lige at hun skal over og besøge far, hvis han ikke er hjemme?

Ej undskyld, men ja, jeg var blevet ret sur og ikke mindst ked af at min kæreste ikke engang tænkte på at spørge mig først, når han laver en aftale med hans datter... Det kan godt være at det er "hans" lejlighed og sådan... Men i bor der vel sammen og hvis man gør det er man altså også TO om beslutningerne...

jo det smitter meget.. men hvis datteren nu boede hos dem.. skulle hun så sendes væk fordi hun var syg??? men nu smitter det kun ved berøring?.. så hvis hun nu får fortalt hun skal være meget forsigtig går det jo nok..god bedring med dem begge....

Anmeld

25. januar 2012

mika.F

eliasogmor skriver:

jo det smitter meget.. men hvis datteren nu boede hos dem.. skulle hun så sendes væk fordi hun var syg??? men nu smitter det kun ved berøring?.. så hvis hun nu får fortalt hun skal være meget forsigtig går det jo nok..god bedring med dem begge....

det første hun gjorde da hun kom hjem var at kradse i sit sår og tvære sine fingre af i mit ansigt...... jeg har hermed officielt tabt...

Anmeld

25. januar 2012

Nemesis

Jeg ville fortælle manden at han selv har aftalt af han tager sig af datteren så du forventer han tager barn syg til at passe hende. Meld ud, at det er hans datter hans ansvar..især når han IKKE aftaler det med dig.

dernæst lyder det faktisk til du burde revurdere jeres forhold, for når du bliver behandlet som gulvmåtte så er det faktisk ikke sundt for dig og kan være medvirkende til din psykiske tilstand.(depression)

Dernæst lyder det til at du bør bo i en bolig i stueplan så du rent faktisk kan komme ud og ind når det passer dig.

Så måske du skal til at tænke lidt mere over din situation og så evt. snakke med kommunen omen bolig du rent faktisk kan klare dig selv i.
For atprøve at undgå børnesår smitter så brug antibacteriel sæbe, hånd decinficerende HELE tiden.

Pøj pøj med det.

Sisse

Anmeld

25. januar 2012

mika.F

Nemesis skriver:

Jeg ville fortælle manden at han selv har aftalt af han tager sig af datteren så du forventer han tager barn syg til at passe hende. Meld ud, at det er hans datter hans ansvar..især når han IKKE aftaler det med dig.

dernæst lyder det faktisk til du burde revurdere jeres forhold, for når du bliver behandlet som gulvmåtte så er det faktisk ikke sundt for dig og kan være medvirkende til din psykiske tilstand.(depression)

Dernæst lyder det til at du bør bo i en bolig i stueplan så du rent faktisk kan komme ud og ind når det passer dig.

Så måske du skal til at tænke lidt mere over din situation og så evt. snakke med kommunen omen bolig du rent faktisk kan klare dig selv i.
For atprøve at undgå børnesår smitter så brug antibacteriel sæbe, hånd decinficerende HELE tiden.

Pøj pøj med det.

Sisse

er afprøvet, virker ikke..  -.-

well, må indrømme, det har jeg brugt det sidste for mange måneder på..og jeg ved jo nok godt hva de rville være bedst for mig og liam, alligevel er der noget der gør at jeg ikke kan få mig selv til at gå..

til en lejlighed der ligger meget langt væk fra hvor vi bor nu, og som også er alt for dyr til os.. 

det skal jeg huske!

tak

Anmeld

25. januar 2012

eliasogmor

mika.F skriver:

det første hun gjorde da hun kom hjem var at kradse i sit sår og tvære sine fingre af i mit ansigt...... jeg har hermed officielt tabt...

hmm det var sgu da en mærkelig opførelse...hvor gammel er hun...??? tror bare det er vigtigt at DU ikke viser at du ikke vil have hende der...held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.