jo, altså, sagen er den at liam i dag har fået sin 5mdr. vaccine, hvilket han ellers tog rigtigt pænt, men nu har han feber, græder konstant og jeg frygter at han får feberkramper lige som sidst ved hans første vaccine.. suk
hans konstante gråd går lige i hjertet og jeg har det bare rigtigt skidt med at jeg ikke kan gøre noget der virker for ham, alt det her ville dog være til at overskue, MEN, så ringede kæresten og sagde at hans 11årige datter der ikke kan opføre sig ordentligt, råber, skriger, ter sig hysterisk, gør som hun vil og bare generelt er ufatteligt uoverskuelig for tiden, hun har fået lov til at komme herhjem i dag fordi hun ikke gider være der hjemme, og det er jeg efterhånden vant til.. MEN MEN MEN MEN MEN MEN MEN, hun har børnesår.........................................
jeg blev faktisk virkelig sur og sagde til ham at jeg syntes det var virkelig unfair af ham at lade hende komme herhjem i dag når han ved at liam nok får det værre end han har nu, samtidig med at hans datter har børnesår...og så skal det også lige siges at jeg for tiden ikk kan komme nogen steder uden at min kæreste hjælper mig ned med liam, så de næste to dage kan jeg sidde her hjemme alene sammen med min "syge" søn og min kærestes hysteriske unge,,,i forvejen snakkede min læge i dag om at det godt kunne lyde som jeg har en depression og burde tage den med ro og udsætte mig selv for så lidt stress som overhoved muligt.........
nu sidder jeg så og tænker, kan jeg overhoved tillade mig at blive sur? det er jo hans lejlighed, og hans datter...
må jeg godt være sur nu?
//MIKA
Anmeld