Thalita skriver:
Ja, det burde være omvendt, hvis man fx havde noget med halsen, at man så skulle vente i op til seks måneder, ikke når man har noget med hjertet. Må jeg spørge hvad du fejler? 
Bare sig hvis jeg er for nærgående

du må meget gerne spørge..

Jeg var ved at besvime i mandags, og så blev jeg ved med at have det rigtig dårligt.. blev enig med kontoret på skolen at jeg ringede til lægen fremfor at gå til eksamen, så det gjorde jeg.. og fordi jeg så er gravid skule jeg jo op og tjekkes..
oppe ved lægen fandt de så ud af at blodtrykket var meget normalt, lidt lavere end det havde været et par dage forinden men det skulle være meget normalt.. Min blodprocent var os helt normal, ja faktisk lidt høj.. Min puls var så meget høj, og sygeplejersken valgte at køre et hjertecardiogram på mig som viste at mit hjerte slog uregelmæssigt og meget hurtigt.. blev sendt direkte videre på hjerteafdelingen og lå deroppe i næsten 7 timer tilkoblet en masse maskiner.. min blodtryk svingede lidt, pulsen var stadig for høj og hjerterytmen meget hurtig.. men hjertet slog dog regelmæssigt, kun med små udsving som ikke burde have betydning, men de bestemte sig for at skrive mig på ventelisten til at få sådan en båndoptager på, så de kan observere mit hjerte over en længere periode..
så hvad jeg fejler ved jeg faktisk ikke, det eneste jeg ved er at pulsen fortsat er for høj, og at hjerterytmen fortsat er for hurtig..
Anmeld