Man kan da heller ikke tage sine børn til lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

An&Jo

Thalita skriver:

Ja, det burde være omvendt, hvis man fx havde noget med halsen, at man så skulle vente i op til seks måneder, ikke når man har noget med hjertet. Må jeg spørge hvad du fejler? 

Bare sig hvis jeg er for nærgående  

du må meget gerne spørge..

Jeg var ved at besvime i mandags, og så blev jeg ved med at have det rigtig dårligt.. blev enig med kontoret på skolen at jeg ringede til lægen fremfor at gå til eksamen, så det gjorde jeg.. og fordi jeg så er gravid skule jeg jo op og tjekkes..

oppe ved lægen fandt de så ud af at blodtrykket var meget normalt, lidt lavere end det havde været et par dage forinden men det skulle være meget normalt.. Min blodprocent var os helt normal, ja faktisk lidt høj.. Min puls var så meget høj, og sygeplejersken valgte at køre et hjertecardiogram på mig som viste at mit hjerte slog uregelmæssigt og meget hurtigt.. blev sendt direkte videre på hjerteafdelingen og lå deroppe i næsten 7 timer tilkoblet en masse maskiner.. min blodtryk svingede lidt, pulsen var stadig for høj og hjerterytmen meget hurtig.. men hjertet slog dog regelmæssigt, kun med små udsving som ikke burde have betydning, men de bestemte sig for at skrive mig på ventelisten til at få sådan en båndoptager på, så de kan observere mit hjerte over en længere periode..

så hvad jeg fejler ved jeg faktisk ikke, det eneste jeg ved er at pulsen fortsat er for høj, og at hjerterytmen fortsat er for hurtig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

MyLittleBaby

An&Jo skriver:

du må meget gerne spørge..

Jeg var ved at besvime i mandags, og så blev jeg ved med at have det rigtig dårligt.. blev enig med kontoret på skolen at jeg ringede til lægen fremfor at gå til eksamen, så det gjorde jeg.. og fordi jeg så er gravid skule jeg jo op og tjekkes..

oppe ved lægen fandt de så ud af at blodtrykket var meget normalt, lidt lavere end det havde været et par dage forinden men det skulle være meget normalt.. Min blodprocent var os helt normal, ja faktisk lidt høj.. Min puls var så meget høj, og sygeplejersken valgte at køre et hjertecardiogram på mig som viste at mit hjerte slog uregelmæssigt og meget hurtigt.. blev sendt direkte videre på hjerteafdelingen og lå deroppe i næsten 7 timer tilkoblet en masse maskiner.. min blodtryk svingede lidt, pulsen var stadig for høj og hjerterytmen meget hurtig.. men hjertet slog dog regelmæssigt, kun med små udsving som ikke burde have betydning, men de bestemte sig for at skrive mig på ventelisten til at få sådan en båndoptager på, så de kan observere mit hjerte over en længere periode..

så hvad jeg fejler ved jeg faktisk ikke, det eneste jeg ved er at pulsen fortsat er for høj, og at hjerterytmen fortsat er for hurtig..

Puha da 

Det må virkelig være skræmende. Og det er da sindssygt længe at vente på den optager, når man er så uvidst omkring det, som du er. Jeg håber virkelig ikke at det er noget alvorligt. Ja, jeg er sådan set helt mundlam. Sikke en omgang 

Og tillykke med graviditeten! 

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Thalita skriver:

Puha da 

Det må virkelig være skræmende. Og det er da sindssygt længe at vente på den optager, når man er så uvidst omkring det, som du er. Jeg håber virkelig ikke at det er noget alvorligt. Ja, jeg er sådan set helt mundlam. Sikke en omgang 

Og tillykke med graviditeten! 

det er rigtig skræmmende..
især fordi man ikke aner noget om hvad der skal ske.. :/

har skrevet flere indlæg om det herinde som du kan læse hvis det er..

men tak for tillykket..

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

An&Jo skriver:

det er rigtig skræmmende..
især fordi man ikke aner noget om hvad der skal ske.. :/

har skrevet flere indlæg om det herinde som du kan læse hvis det er..

men tak for tillykket..

Det vil jeg helt klart, og håber virkelig at høre når der er nyt herinde 

Jeg ser lige om jeg kan finde ud af at finde dine tråde  haha.

Ihvertfald får du lige et varm knus herfra! 

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Thalita skriver:

Det vil jeg helt klart, og håber virkelig at høre når der er nyt herinde 

Jeg ser lige om jeg kan finde ud af at finde dine tråde  haha.

Ihvertfald får du lige et varm knus herfra! 

de ligger under min profil..

skal nok opdatere herinde når jeg ved noget mere..

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

An&Jo skriver:

de ligger under min profil..

skal nok opdatere herinde når jeg ved noget mere..

Godt 

Jeg tænker ihvertfald på dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.