uden selv at blive stukket i..

Johannes havde ringorm som i havde forudsagt, og han er nu i behandling, og må komme i dagpleje efter 2 indsmøringer, men han når at få 3 inden imorgen tidlig.. Normalt siger de at de skal være helt væk, men da de ikke smitter efter påbegyndt behandling, og jeg er beordret ro så meget som er muligt, så skal han afsted imorgen igen..
Jeg blev spurgt ind til hvordan jeg havde det, og sagde at jeg er okay, stadig lidt chokeret, men okay, dog er jeg enormt træt stadigvæk.. Fik så målt min blodprocent igen, og den ligger stadig rigtig fin, men fik så os taget blodprøve for at se om mit stofskifte muligvis er for højt, det skal jeg ringe og få svar om på fredag..
Føler mig faktisk ret tryg ved min læge nu, især nu hvor jeg kan se at han ikke bare glemmer en når man går ud af døren igen, men rent faktisk bekymrer sig om sine patienter, men han kunne så heller ikke forstå hvorfor jeg ikke havde fået taget stofskifteprøve allerede i mandags oppe på sygehuset, da det os er noget der kan forårsagde for høj puls og for hurtig hjerterytme..
Anmeld