Count me in...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Muttitil1+1

Caroline86 skriver:

kram

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

sarahb

NadiaSK skriver:

Det er super hårdt, og jeg kunne bare ikke mere... Så det var det eneste rigtige at gøre for os alle 3...

Tak

Åhh hvor træls du har skulle igennem en så hård til. Men så kan det kun blive bedre og håber bare i får et super samarbejde.

Jeg er selv fra Esbjerg faktisk Men bor nu i Kbh.

Anmeld

27. januar 2012

Muttitil1+1

sarahb skriver:

Åhh hvor træls du har skulle igennem en så hård til. Men så kan det kun blive bedre og håber bare i får et super samarbejde.

Jeg er selv fra Esbjerg faktisk Men bor nu i Kbh.

Håber virkelig også at samarbejdet bliver helt fantastisk - jeg vil i hvert fald gøre alt for det. Er selv skilsmissebarn, så ved hvor meget det betyder for barnet.

Hvor sjovt at du er fra Esbjerg... men okay, det er som regel også den vej man rykker... det er sjældent man rykker fra København til Jylland, men jeg har det nu meget godt her

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

NadiaSK skriver:

Håber virkelig også at samarbejdet bliver helt fantastisk - jeg vil i hvert fald gøre alt for det. Er selv skilsmissebarn, så ved hvor meget det betyder for barnet.

Hvor sjovt at du er fra Esbjerg... men okay, det er som regel også den vej man rykker... det er sjældent man rykker fra København til Jylland, men jeg har det nu meget godt her

Det er flot af dig, det er så vigtigt at man kan enes om barnet

Ja jeg har min mand her nu og en masse veninder osv. Så jeg kommer ikke tilbage, men er der en gang om måneden ca. hvis det ikke er mine forældre der kommer her. Dem KAN jeg jo ikke undvære.

Anmeld

27. januar 2012

Muttitil1+1

sarahb skriver:

Det er flot af dig, det er så vigtigt at man kan enes om barnet

Ja jeg har min mand her nu og en masse veninder osv. Så jeg kommer ikke tilbage, men er der en gang om måneden ca. hvis det ikke er mine forældre der kommer her. Dem KAN jeg jo ikke undvære.

Det kører på samme måde her... jeg tager også over broen en gang om måneden, så min søn kan få et godt forhold til sin mormor og morfar/bonus

For nej, dem kan man ikke undvære

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

NadiaSK skriver:

Det kører på samme måde her... jeg tager også over broen en gang om måneden, så min søn kan få et godt forhold til sin mormor og morfar/bonus

For nej, dem kan man ikke undvære

Ihh hvor dejligt, det betyder så meget for dem men også for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.