Count me in...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Muttitil1+1

Så kan jeg også tage titlen som enlig mor på mig, efter en lang og sej kamp, som jeg til sidst ikke kunne se mig ud af på andre måder
Der er grænser for, hvad man skal finde sig i...

Nu handler det bare om at få tingene til at fungere, så vores lille manse får det så godt som muligt

Er glad for at man kan snakke med andre i samme situation herinde - tak piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Lisbeth85

NadiaSK skriver:

Så kan jeg også tage titlen som enlig mor på mig, efter en lang og sej kamp, som jeg til sidst ikke kunne se mig ud af på andre måder
Der er grænser for, hvad man skal finde sig i...

Nu handler det bare om at få tingene til at fungere, så vores lille manse får det så godt som muligt

Er glad for at man kan snakke med andre i samme situation herinde - tak piger!

Det er aldrig sjovt at skilles - men dejligt at lære, at du er indstillet på at gøre det bedste for jeres barn nu - det er altid noget

Held og lykke på jeres vej

Anmeld

27. januar 2012

Muttitil1+1

Lisbeth85 skriver:

Det er aldrig sjovt at skilles - men dejligt at lære, at du er indstillet på at gøre det bedste for jeres barn nu - det er altid noget

Held og lykke på jeres vej

Tak skal du have

Anmeld

27. januar 2012

wamse

Held og lykke med det 

og velkommen til gruppen af enlige 

Anmeld

27. januar 2012

Muttitil1+1

wamse skriver:

Held og lykke med det 

og velkommen til gruppen af enlige 

Tak

Anmeld

27. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Velkommen i klubben.

Det er trist, når ens drømme brister, men ellers er det nu dejligt, at være enlig mor.

Jeg stammer selv oprindeligt fra Roskildeområdet. (Fløng)

Har du planer om, at skulle flytte tilbage, eller trives du i Esbjerg selvom I er flyttet fra hinanden?

Anmeld

27. januar 2012

Muttitil1+1

RGN skriver:

Velkommen i klubben.

Det er trist, når ens drømme brister, men ellers er det nu dejligt, at være enlig mor.

Jeg stammer selv oprindeligt fra Roskildeområdet. (Fløng)

Har du planer om, at skulle flytte tilbage, eller trives du i Esbjerg selvom I er flyttet fra hinanden?

Jeg har planer om at blive boende, så vores søn kan få så godt et forhold til sin far som muligt. Men det kan jeg også kun gøre fordi jeg trives herovre og selv har fået mig et netværk

Men ja, det er super trist, især når man havde forestillinger om, at man skulle være sammen altid... men jeg blev klogere hehe

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

Det må være pisse hårdt!
Men Det er godt i har prøvet at kæmpe, så er i ikke opgivet uden at prøve en masse.

Jeg håber alt det bedste for dig og jeres søn.

Anmeld

27. januar 2012

Caroline86

kram

Anmeld

27. januar 2012

Muttitil1+1

sarahb skriver:

Det må være pisse hårdt!
Men Det er godt i har prøvet at kæmpe, så er i ikke opgivet uden at prøve en masse.

Jeg håber alt det bedste for dig og jeres søn.

Det er super hårdt, og jeg kunne bare ikke mere... Så det var det eneste rigtige at gøre for os alle 3...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.