Feel good indlæg:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Mira0911

Valle81 skriver:

Ahh,

Efter en nat med Arthur som har holdt fest - han er ved at få to KÆMPE fortænder i overmunden - trængte jeg bare til at slappe af. Så efter en tur i Bilka hvor jeg køre en pakke trøfler de lige havde på bud, har jeg nu smidt mig på sofaen.

Arthur sover, jeg har dynen på, iPad i skødet, og på bordet står min trøfler og min cola:0) se det er dejligt:0)

Hvad laver du, altså ud over at sidde på baby:0)

Jeg og Lina har lige fået lidt at spise... Nu putter hun i liften...  Jeg får flere og flere sommerfugle i maven, dåben kommer tætter og tætter på... Puuuh... Aner slet ikke hvorfor jeg er så nervøs... 

Jeg mangler stadig at få bagt 3 omgange forskellige boller til kagebord og muffins... 

Selve dåbsweekenden skal der så skrælles kartofler, laves kød, salat, dækkes op og pyntes... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Muhmi

Har været nede og hente dagmartærte, så når Silas falder i søvn, skal kæresten og jeg sidde og spise lidt af den, drikke lidt æble/appelsinjuice og spille Heroes3 Det blir lækkert!

Anmeld

25. januar 2012

Frk.S

Tjaaa, nu sidder jeg og drømmer om trøfler og cola.

Freja har også holdt fest i nat, så jeg slapper af mens hun nu sover. Om lidt vil jeg spise noget frokost og så måske se noget fjernsyn - og krydse fingre for, at det er en god lang lur hun tager denne gang.

Nå ja, og så spiller jeg wordfeud.

Anmeld

25. januar 2012

Guldimaven

Når jeg læser den her tråd, glæder jeg mig bare til jeg går på barsel!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.