Feel good indlæg:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Valle81

Ahh,

Efter en nat med Arthur som har holdt fest - han er ved at få to KÆMPE fortænder i overmunden - trængte jeg bare til at slappe af. Så efter en tur i Bilka hvor jeg køre en pakke trøfler de lige havde på bud, har jeg nu smidt mig på sofaen.

Arthur sover, jeg har dynen på, iPad i skødet, og på bordet står min trøfler og min cola:0) se det er dejligt:0)

Hvad laver du, altså ud over at sidde på baby:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

maryjane

Tjaaaah sidder med fjæset fyldt med snot og ser på min datter der næsten er faldet i søvn, og forsøger også at få lejligheden til at stråle lidt i mellemtiden..

Anmeld

25. januar 2012

Koen.

Valle81 skriver:

Ahh,

Efter en nat med Arthur som har holdt fest - han er ved at få to KÆMPE fortænder i overmunden - trængte jeg bare til at slappe af. Så efter en tur i Bilka hvor jeg køre en pakke trøfler de lige havde på bud, har jeg nu smidt mig på sofaen.

Arthur sover, jeg har dynen på, iPad i skødet, og på bordet står min trøfler og min cola:0) se det er dejligt:0)

Venter på min søster Janni. Kommer med macD mad til mig hun skal passe Lærke 1 time i eftermiddags

Anmeld

25. januar 2012

Valle81

maryjane skriver:

Tjaaaah sidder med fjæset fyldt med snot og ser på min datter der næsten er faldet i søvn, og forsøger også at få lejligheden til at stråle lidt i mellemtiden..

Ej god bedring til dig:0)

Skip rengøringen for en dag, det gør jeg her:0) med 3 unger i huset laver jeg aldrig andet, og når de kommer hjem fra skole og dagpleje går der to minutter så kan det ikke ses jeg har knoklet hele dagen:0)

Anmeld

25. januar 2012

Valle81

tanja. skriver:

Venter på min søster Janni. Kommer med macD mad til mig hun skal passe Lærke 1 time i eftermiddags

Nam nam:0) vi fik Mac mad i går.

Anmeld

25. januar 2012

_-Kathrine-_

Villads har for første gang en hel dag i vuggestue idag, så jeg har været til Norlie lagersalg og har købt en sandwich med hjem...!
Nu ligger jeg også med benene oppe og ser The good wife, mens robotstøvsugeren gør arbejdet for mig!!
Elsker barsel :-) (har 2 1/2 uge tilbage - så det skal nydes)

Anmeld

25. januar 2012

maryjane

Valle81 skriver:

Ej god bedring til dig:0)

Skip rengøringen for en dag, det gør jeg her:0) med 3 unger i huset laver jeg aldrig andet, og når de kommer hjem fra skole og dagpleje går der to minutter så kan det ikke ses jeg har knoklet hele dagen:0)

Taaaak ja så er der da også nok at se til

Anmeld

25. januar 2012

Chr-Hei

Jeg har lige lagt bettemanden ud at sove, så sidder lige og surfer lidt rundt mens jeg slapper af...

Bettemanden har også holdt fest her hele natten, og har lige overstået oprydningen så nu fortjener jeg lige 5 minutters afslapning alt imens min robotstøvsuger også klarer det sidste rengøring for mig

Anmeld

25. januar 2012

delimus

Valle81 skriver:

Ahh,

Har en datter der ligger og sover ude i barnevognen, så tudser bare stille og rolig rundt herinde.... 
Har lige startet opvaskemaskinen og det slog mig, at jeg kan ikke engang huske, hvornår jeg sidst har startet/tømt den, så sendte lige min dejlige mand en tanke

Anmeld

25. januar 2012

An&Jo

jeg sidder lige og slapper af efter bassen er lagt ud at sove.. skal snart gøre mig klar så jeg kan se præsentabel ud når jeg skal ind til byen for at komme til læge med Johannes..

men trængte til afslapning først..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.