Aldersforskel på dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Ellie79

næsten 4½ år. Var ikke noget vi valgte men baby kom ikke så sådan blev det. I dag er jeg super glad for forskellen, storesøster er enormt selvgående og jeg tør lade hende være alene med lillebror mens jeg fx er på toilet, laver aftensmad - Når jeg putter lillebror kan hun selv sidde og lege/tegne/spille computer mens jeg triller barnevognen frem og tilbage udenfor hoveddøren. Det har gjort jeg har en fridag med hende hver fredag hvor vi alle tre hygger og det fungere så fint. Hun er aldrig jaloux og vi kan forklare hende ting. Hun elsker sin lillebror og han elsker hende, det bånd de allerede har er helt specielt og jeg er sikker på de får meget glæde af hinanden. Jeg er også sikker på de vil få deres kriser men det vil alle søskene.

Kh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Plysbjørnen

Jeg har stemt blankt for der mangler en svarmulighed der hedder 1-1,5 år der er nemlig 15 mdr i mellem mine

Anmeld

25. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Hvor langt er der mellem jeres børn? Det er tilladt at sætte flere krydser, hvis man har flere børn

Har aldersforskellen været god for jer?

Frederic bliver storebror når han er 3 år og 7 mdr, her den 26 april.

Det er dejligt med sådan en aldersforskel... Han forstår meget mere, er langt mere selvstændig mm. 

Anmeld

25. januar 2012

Nemesis

der er knap 12 år i mellem nr 1 og 2. de elsker hinanden og den store har altid været en hjælp hvis jeg lige skulle til købmanden og lign.

der er så 3,2 år mellem nr. 2 og 3 og der har været helt perfekt. Han var selvhjulpen, blefri, og stor nok til at forstå jeg ikke bare lige kunne komme.

Han forguder sin lillesøster, de er bedste venner og de leger altid sammen. Det er en fryd og se.
Han hjælper gerne lillesøster med støvler, jakke og andet hvis jeg ikke er hurtig nok og Lillesøster kan slet slet ikke finde ud af det, hvis storebror ikke er hjemme.

De er pot og pande.

Sisse

Anmeld

25. januar 2012

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Der kommer til at være 20 mdr. i mellem mine

Tillykke med graviditeten!

Anmeld

25. januar 2012

Sommersko

der er 14½ måned mellem mine. Og der er faktisk fint, selvfølgelig er der udfordringer, men tror det bliver SÅ godt når lillesøster lige bliver lidt større (er 9 mdr nu)

Anmeld

25. januar 2012

Valle81

Hejsa,

Anmeld

25. januar 2012

4kløver

Tager ikke lige dem alle. Men 3 og 4 er der 12 år og 4 og 5 25 måneder. Passer fint med de to sidste.

Anmeld

25. januar 2012

NinaNymannMadsen

der er 2 år og 3,5 måneder imellem mine børn.

Anmeld

25. januar 2012

Henriette Aaby

Der er 2 år og 11 mrd mellem mine to. Jeg synes at der godt måtte være lidt længere mellem dem. Da den store ikke endnu helt har forstået at kunne udsætte sit eget behov og ikke har et tids forståelse. Men nu er de her begge to og vi elsker dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.