Carina87 skriver:
Eeeej, nu tar jeg mig altså snart sammen! Den ryger over i bunken med at "du bor i Horsens". Jeg vidste da godt, at din min mor er lægesekretær.
Jamen så fortæl fortæl? 
Præcis

Jeg har sendt hende en mail, og spurgt om det med elevpladsen! og også med arbejdsopgaver.
Pt. arbejder hun på børneafdelingen på Kolding sygehus. Hun er af og til i børnemodtagelsen også. Så der er edb arbejde, men der er også telefon opkald til familier hvor der er svar på prøver og sådan noget. Men faktisk så ved jeg ikke ordentligt hvad hun laver, blot at det jo er en form for kontorarbejde, så et fleksibelt sind og lidt blækspruttetendenser er ikke af vejen 
På min mors arbejde sidder de lige nu 3 sekretærer på samme kontor med hver sin plads. Det bliver dog lavet om, så de skal rotere, afhængig af hvilken arbejdsopgave de skal varetage den pågældende dag. Det er de ret kede af, for de har det ret rart sammen på kontoret, har deres personlige plads med billeder af børn/børnebørn osv.
I en privat praksis (læge fx) vil man ofte kun være én lægesekretær, og nogle steder skulle stå for at tage en blodprøve, stixe en urinprøve og lign.
Jeg skriver en besked til dig, så snart hun svarer på mailen 
Anmeld