Fødselsdag i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Caroline86

Hollybaby skriver:

De lyder da super lækre! Min Laura elsker bare pandekager, også de "sunde" slags Så jeg tror næsten det bliver det vi laver. Super ide. Hvad skal i så lave i år, kan se din Laura også fylder år snart.

efter madordningen er blevet indført dernede har de også fået en fødselsdagsordning (så vidt jeg har forstået) så "madmor" laver fødselsdagsguf (uden sukker) Da Laura var dagens nisse i december lavede jeg nogle havregrynssmåkager som jeg havde sødet med kanel og revet æble de var også ret populære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Hollybaby

Caroline86 skriver:

efter madordningen er blevet indført dernede har de også fået en fødselsdagsordning (så vidt jeg har forstået) så "madmor" laver fødselsdagsguf (uden sukker) Da Laura var dagens nisse i december lavede jeg nogle havregrynssmåkager som jeg havde sødet med kanel og revet æble de var også ret populære

Ok, vidste slet ikke der fandtes sådanne ordninger i vuggestuer før nu. Men småkagerne lyder også gode, har du evt en opskrift på disse?

Anmeld

24. januar 2012

Caroline86

Hollybaby skriver:

Ok, vidste slet ikke der fandtes sådanne ordninger i vuggestuer før nu. Men småkagerne lyder også gode, har du evt en opskrift på disse?

nej, jeg sjussede mig frem de gange jeg lavede dem (lavede dem nogle gange i december)... men der var æg, havregryn, mel, rosiner, revet æble og kanel i og så lavede jeg bare en god snasket omgang som jeg klaskede ud på bagepapir på en plade og så ind i ovnen til de begyndte at få farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.