Fødselsdag i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Hollybaby

God aften damer

Min datter fylder 2 år på fredag, og det ska jo fejres i stor stil

Om dagen kommer hun i vuggestue, som hun plejer, og vi har valgt at hun holder det i derovre, da vi er igang med en større renovering herhjemme, og har håndværkere gående i dagtimerne.

Så jeg vil egentlig bare høre hvordan jeres børn er blevet fejret i vuggestuen, var I selv med, og hvad har i haft med af godter? I Lauras vuggestue skal det være sukkerfrit, så jeg tænker lidt på at lave frugtspyd, men kom endelig med gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Nessie

I "vores" VS kan forældrene være med til at synge osv. det tager nok en halv times tid.

Vi skal ikke selv have noget med, det sørger VS for, men frugtspyd lyder da godt

Og tillykke med fødselsdagen på fredag

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Vi havde lavet boller til Isabellas vuggestue da hun fyldte 1 år  Vi måtte ikke være med i løbet af dagen. 

Anmeld

24. januar 2012

Hollybaby

Tak. Det var da dejligt nemt, at jeres vs sørger for den slags

Anmeld

24. januar 2012

Kay

jeg arbejder i en vs... og der er mange der "bare" har frugt eller rosiner med... der var også nogle der har haft sukkerfrie pandekager med... eller popkorn... men det jeg syntes var sjovest der har været med... var forældre der havde skåret frugt ud og lagt på en bradepande i form af en mad... en grugt mand børnene syntes det var så sjovt...

Anmeld

24. januar 2012

Caroline86

jeg lavede de her til min Lauras fødselsdag sidste år

https://www.baby.dk/debat/90507pi1/snak-om-kager/sukkerfri-bananpandekager.aspx

Et KÆMPE hit hos både børn og pædagoger

Vi var med dernede og sang og pustede lys ud osv.. så legede vi lidt og kørte så hjem igen

Anmeld

24. januar 2012

Maja_4000

Vi havde lavet pølsehorn med grovdej og kyllingepølser (da det ikke er alle børn på stuen som spiser svin )
Vi var med til sang , puste lys ud osv (:

Anmeld

24. januar 2012

Hollybaby

Kay skriver:

jeg arbejder i en vs... og der er mange der "bare" har frugt eller rosiner med... der var også nogle der har haft sukkerfrie pandekager med... eller popkorn... men det jeg syntes var sjovest der har været med... var forældre der havde skåret frugt ud og lagt på en bradepande i form af en mad... en grugt mand børnene syntes det var så sjovt...

Go ide, det havde jeg slet ikke tænkt på, jeg ka godt forestille mig børn, synes det er sjovt

Anmeld

24. januar 2012

Hollybaby

Caroline86 skriver:

jeg lavede de her til min Lauras fødselsdag sidste år

https://www.baby.dk/debat/90507pi1/snak-om-kager/sukkerfri-bananpandekager.aspx

Et KÆMPE hit hos både børn og pædagoger

Vi var med dernede og sang og pustede lys ud osv.. så legede vi lidt og kørte så hjem igen

De lyder da super lækre! Min Laura elsker bare pandekager, også de "sunde" slags Så jeg tror næsten det bliver det vi laver. Super ide. Hvad skal i så lave i år, kan se din Laura også fylder år snart.

Anmeld

24. januar 2012

Hollybaby

Maja_4000 skriver:

Vi havde lavet pølsehorn med grovdej og kyllingepølser (da det ikke er alle børn på stuen som spiser svin )
Vi var med til sang , puste lys ud osv (:

Det lyder også rigtig lækkert, og en sikker vinder hos de fleste børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.