antal opkald af far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Janni.

wamse skriver:

Har lige givet ham beskeden, men nu handler det så om, at han ingen grund har til at leve

Skide træls at det altid er alt eller intet

Åh ja, det kan jeg snildt forestille mig. Føler med jer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

wamse

PT skriver:

Kan I ikke aftale, at han ringer f.eks tirsdag og fredag aften og så sætte en tidsbegrænsning på opkaldet, så de får f.eks 5 eller 10 min i telefonen?

For jeg kan godt forstå, det fylder meget for jer begge, hvis det egentligt bare er for at holde sig i live, han ringer.

til jer begge - I går godt nok meget igennem for tiden. Jeg håber, I kommer meget stærke ud på den anden side

Har skrevet til ham, at han kan ringe på fredag til hende, og at han på ingen måde hjælper hende ved at ringe til hende hele tiden.

Bliver sååå gal, når han begynder med det selvmordsfis, fordi han ikke kan leve med den smerte han har påført hende, og så synes han lige hun skal have det oveni 

Tak for svar 

Anmeld

24. januar 2012

wamse

Phoenix skriver:

Ja, nu kender jeg jo ikke manden. Men det lyder da rimelig manipulerende at ligge sådan et ansvar over på jer, hvis I ikke bare står til rådidhed. Det  tyder jo bare på at de faste rammer er desto mere en rigtig løsning. 

Jeg tror nu, at det må være vejen frem, med mere struktur, for så kan hun bedre overskue, hvad der præcis kræves af hende. 

Så det er rammerne her nu

Tak for svar 

Anmeld

24. januar 2012

wamse

Zeus skriver:

Og Wamse, du får lige et med på vejen!

Tak skal du have 

Anmeld

24. januar 2012

wamse

Janni. skriver:

Altså så bliver hun jo ked af det... Det er jo ligesom at få af vide at man er sur hele tiden, så ender man også med at blive sur.. 

Ej du, skynd dig at få sat nogen rammer på ang. disse opkald. Og hvis ikke det kan lade sig gøre, så må i jo lade være med at tage tlf'en når han ringer, selvom det også er uholdbart i længden.  

Håber virkelig det kan lade sig gøre. 

Tak for svar 

Nu prøver vi med de her rammer, og så må jeg se om han kan forholde sig til det 

Anmeld

24. januar 2012

Janni.

wamse skriver:

Tak for svar 

Nu prøver vi med de her rammer, og så må jeg se om han kan forholde sig til det 

Håber det for jer 

Anmeld

24. januar 2012

wamse

Janni. skriver:

Håber det for jer 

Åhh nogle gange tænker jeg sgu, at det ville være bedst, hvis han gjorde noget ved hans trusler om at tage sit eget liv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.