Øv osse kom til at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Lone Jakobsen

Gaia skriver:

Nej det burde ikke være sådan at man som forældre skal være hunderæd for at komme til at klemme en lille hånd. Tænker jeg køber en lille fin ting og læggerr på barnets plads imorgen når jeg henter min datter. Lorte møg låge ( undskylder sproget). Håber barnet er okay nu. Øv skulle have en rigtig hyggelig aften og nu er det eneste jeg kan tænke på, det lille barn hvis finger blev klemt. Synes fandme godt de kunne have gjort noget ved hele låge problematikken, når det åbenbart er sket før. Selvf. Skal man som forældre også være opmærksom, men det synes jeg også jeg var og kunne jo ikke se barnet foran lågen, så tænkte at der ik var noget barn. Synes jeg ellers er god til at få ungerne væk når vi går ud. Men øv så smuttede det

nej det burde sørme ikke ku ske. så håber de gør noget ved det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Gaia

Takker for de søde ord fra jer. Jeg tænker jeg snakker med forældrene imorgen, hvis de er der når jeg kommer. Ellers køber jeg nok en lille bamse og vedlægger et kort. Tror ik vs udleverer telefon numre. Kunne dog have været rart at høre hvordan barnet havde det her senere idag. Ja smadder dårligt med den låge, og når jeg så ovenikøbet finder ud af, at man faktisk kan købe sådan en beskytter skinne så børnene ikke kan få fingrene i klemme, bliver jeg harm over at de ikke har sådan en når det nu er helt umuligt at se et barn der står delvist inde i puslerummet og man selv står uden for lågen til vs. 

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

VNB skriver:

årh søde kan godt forstå at du er ked af det... men det var jo ikke med vilje og derfor ikke noget du skal gå rundt og slå dig selv i hovedet over... selvfølgelig er det rigtig rigtig synd for barnet, og ikke spor sjovt for dig at tænke på, men er sikker på at hun nok skal klare den. 

synes da at det er vildt dårligt at vuggestuen har sådan en låge! ISÆR hvis det er sket før, og de derfor allerede er opmærksom på problemet.. de burde da gøre noget ved det! så det ikke sker igen og en anden forældre eller barn skal have det på samvittigheden.. jeg ville nævne det for vuggestuen ihvertfald. 

du får lige et stooooort trøste kram! 

Tak søde  Det hjælper lidt at få hørt det ikke er ens skyld på den negative måde, men at det ikke var med vilje, selvom man jo et eller andet sted godt ved man ikke gjorde det med vilje . Gav den mening?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.